• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

سر خط خبرها

   جلسه هيات مديره پرسپوليس با حضور سوشا مكاني برگزار شد  تا طرفين درباره آخرين وضعيت اين دروازه‌بان كه به خاطر انتشار عكس‌هاي خصوصي‌اش در فضاي مجازي يك هفته زنداني ‌هم شده بود به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. باشگاه در شرايط كنوني براي تصميم‌گيري درباره سوشا مكاني منتظر تصميم مراجع قضايي است.
   به دنبال شكايت ذوب‌آهن از پرسپوليس به خاطر عدم پرداخت حق رشد پيام صادقيان، قرار شد سازمان ليگ از محل درآمدهاي باشگاه پرسپوليس بدهي اين تيم به ذوب‌آهن را پرداخت كند.
   غلامرضا معماري با حكم وزير ورزش و جوانان به عنوان دبير فدراسيون گلف منصوب شد.
   دور برگشت ليگ تكواندوي بانوان با برگزاري ۱۵ مبارزه، روز جمعه (۹ بهمن‌ماه) در خانه تكواندو آغاز خواهد شد.
   عليپور، رييس كميته صيانت سازمان ليگ فوتبال اعلام كرد عدم حضور سوشا در تمرين پرسپوليس به خود اين باشگاه ارتباط دارد و سازمان ليگ هيچ دستوري در اين مورد صادرنكرده است.
   افشاگري خاكپور: فدراسيون از 5/5 ميليارد كمك وزارت، فقط يك ميليارد به وينگادا و دستيارانش داده است!
   در ادامه رقابت‌هاي دور يك‌چهارم نهايي تنيس اوپن استراليا، ميلوس رائونيك توانست گائل مونفيس فرانسوي را شكست دهد و به نيمه‌نهايي راه يابد. او در اين دور به مصاف اندي ماري مي‌رود.
   سرمربي پرتغالي الغرافه قبل از ديدار حساس برابر الاهلي به ستايش از مجتبي جباري پرداخت. او همچنين تاكيد كرد كه به مسعود شجاعي اطمينان دارد و اين بازيكن از الغرافه جدا نخواهد شد.
   پرويز فرخي، دستيار كيودي سرمربي جديد و برزيلي تيم ملي واليبال ساحلي ايران شد.
   فراز شكري، ملي‌پوش كوهستان ايران لژيونر شده و به عضويت تيم جاينت تركيه در آمد و به درخواست خودش نام او در ميان دعوت‌شدگان به اردوي تيم ‌ملي نيست.
   فدراسيون بوكس ايران از 10 كشور تركيه، آذربايجان، روسيه، مجارستان، روماني، گرجستان، قرقيزستان، اوكراين، قزاقستان و تاجيكستان براي حضور در رقابت‌هاي جام‌فجر دعوت كرده است. در اين رقابت‌ها كه 21 تا 24 بهمن ماه به ميزباني شهر خوي برگزار خواهد شد دو تيم از ايران نيز حضور پيدا مي‌كنند.
   كنگره آسيايي فدراسيون كونگ‌فو در ايران و در شهر قصرشيرين برگزار شد و امروز هم مسابقه‌هاي كونگ‌فو آغاز مي‌شود اما طبق آخرين اخبار تا قبل از آغاز مسابقات به دليل بارش سنگين برف و محدود بودن مسير چند تيم و مهمانان ويژه هنوز به محل برگزاري مجمع و مسابقه‌ها نرسيده‌ و در برف گير كرده‌ بودند.
   اويس ملاح، دارنده مدال برنز كشتي آزاد جهان با بيان اينكه وضعيت كشتي در استان گلستان در شرايط بدي قرار دارد، اعلام كرد كه رييس هيات كشتي استان، نمايندگي مجلس شوراي اسلامي را بر عهده دارد و اصلا وقتي براي رسيدگي به كشتي در گلستان ندارد، فدراسيون كشتي به كمكم بيايد.
   دانشمندفر، دبير و سخنگوي فدراسيون بوكس مي‌گويد كه سجاد محرابي و فروتن گل‌آرا دو بوكسوري كه راهي چين شده‌اند به علت اتمام زمان مرخصي و بازنگشتن به ايران از تيم ملي كنار گذاشته شده‌اند و نمي‌توانند در رقابت‌هاي انتخابي المپيك 2016 حضور پيدا كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون