• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3460 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

تشكل‌ها

صادرات عسل كاهش يافت|معاون امور توليدات دامي وزارت جهاد كشاورزي با اشاره به اينكه صادرات عسل در سال جاري كاهش يافته است، گفت: صادرات محصولات لبني به روسيه به زودي انجام مي‌شود اما هنوز توافق براي صادرات محصولات پروتييني به روسيه نهايي نشده است. به گزارش فارس، حسن ركني، معاون امور توليدات دامي وزارت جهاد كشاورزي در نشست خبري در مورد كاهش صادرات عسل و اينكه گفته مي‌شود اين كاهش به دليل تغيير استاندارد عسل از اجباري به تشويقي بوده است، گفت: بله، صادرات عسل نسبت به سال گذشته كاهش يافته است اما موضوع مهمي كه در صادرات عسل يا هر كالايي مدنظر قرار مي‌گيرد مزيت صادراتي آن است.

نمايشگاه فصلي بهاره در چهار نقطه پايتخت برپا مي‌شود|نمايشگاه فصلي براي فروش كالاهاي مورد نياز شب عيد در چهار نقطه پايتخت برپا مي‌شود. نمايشگاه فروش ويژه شب عيد كه پيش از اين مدام خبر از برپا نشدن آن بود بالاخره قرار است، از 12 اسفند به مدت 10 روز برپا شود. اين نمايشگاه در 4 نقطه بوستان ولايت، فرهنگسراي خاوران، پارك ارم و حكميه تهران‌پارس برپا خواهد شد.

ايجاد شهر پوشاك و مبلمان با مشاركت چيني‌ها|مديرعامل منطقه آزاد قشم از توافقات لازم براي ايجاد يك شعبه بانك چيني در اين منطقه خبر داد و گفت: بررسي‌هاي مورد نياز در اين زمينه انجام شده و قرار است اين شعبه راه‌اندازي شود. حميدرضا مومني در گفت‌وگو با ايسنا همچنين با بيان اينكه با ورود به دوران پساتحريم شاهد حضور هيات‌هاي مختلف خارجي به كشور هستيم، اظهار كرد: در حوزه صنايع و فولاد، چيني‌ها اظهار علاقه‌مندي كرده‌اند كه در حوزه پوشاك قرار است با همكاري اين كشور، شهر پوشاك در قشم داير شود. وي ادامه داد: در خصوص مبلمان اداري و منزل نيز قرار است شهري در همين راستا در قشم راه‌اندازي شود .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون