• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

سر خط خبرها

 جايلز ويتل خبرنگار سابق تايمز مسكو يك بار ديگر از استوديوي سازنده فيلم جديد استيون اسپيلبرگ شكايت و ادعا كرده كه آنها اجازه استفاده از عنوان كتاب او را نداشتند. اين نويسنده كه در حال حاضر يكي از نويسندگان تايمز است در جلسه دادگاهي كه در لندن برگزار مي‌شود، قصد دارد از واحدهاي استوديوهاي دريم‌وركس و كمپاني فيلم قرن بيستم فاكس هم نام ببرد. گاردين
 جشن بزرگ «منتخبان سينماي فجر انقلاب» ويژه تقدير از آثار برگزيده‌ جشنواره‌ سي و چهارم فيلم فجر به انتخاب سينمايي‌نويسان و صاحب‌نظران جبهه‌ فرهنگي انقلاب برگزار خواهد شد. اين جشن با همكاري مشترك جنبش رسانه انقلاب(جايزه‌ ققنوس) و مجمع نويسندگان و منتقدان سينماي انقلاب(تنديس آينه) برگزار خواهد شد كه طي آن صاحب‌نظران و اهالي رسانه‌ جبهه‌ فرهنگي انقلاب، هر يك با اهداي جداگانه‌ جوايز، برگزيدگان خود را از ميان فيلم‌هاي برتر جشنواره‌ سي و چهارم فيلم فجر معرفي خواهند كرد. مهر

 جمال اجلالي كه چندي پيش بر اثر سكته در بيمارستان بستري شده بود، قدرت تكلم خود را به دست آورده است. اين بازيگر در حال حاضر در بخش ICU بستري و تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارد.
 حسين عليشاپور، تارا جاف و اديب رستمي اسفندماه سال جاري به مدت يك ماه، تور كنسرت «انعكاس سكوت» را در انگلستان اجرا مي‌كنند. در اين كنسرت‌ها كه در شهرهاي لندن، منچستر، بيرمنگام، ساوتهمپتون و شفيلد برگزار مي‌شود، بخش‌هاي ساز و آواز، براي معرفي پايه‌هاي موسيقي ايراني و همچنين بخش موسيقي فولكلور كردي و تلفيق آن با موسيقي آوازي ايران، گنجانيده شده است. فارس
 يازدهمين دوره جشنواره تئاتر رضوي با هدف معرفي انديشه‌ها و آموزه‌هاي حضرت علي ابن موسي‌الرضا(ع) به زبان فاخر نمايش، بسط و گسترش فعاليت‌هاي مذهبي و مرتبط، سيره ائمه معصومين به ويژه حضرت رضا(ع)، اشاعه فرهنگ والاي رضوي در سطح جامعه و معاصرسازي مفاهيم ديني در چهار بخش توليد متون، مسابقه تئاتر، استاني(ويژه سه استان خراسان شمالي، خراسان رضوي و خراسان جنوبي) و بخش بين‌الملل برگزار خواهد شد.

 نمايشگاه مروري بر آثار مهدي سحابي با عنوان «نقاشي‌هاي دنياي نيمه‌تمام» با حضور و سخنراني ابراهيم حقيقي، حوري اعتصام، رضا كيانيان و بابك احمدي، جمعه 30 بهمن ساعت 16 در آرت سنتر شماره2، افتتاح خواهد شد.
 مجموعه پنج جلدي ماجراهاي اٌتو به قلم و تصويرگري تاد پار، با ترجمه ساناز حكمت شعار، توسط نشر چكه منتشر شد. اُتو قهرمان اين مجموعه سگي دوست‌داشتني است كه در هر كتاب ماجراي جديد و جالبي را رقم مي‌زند. تاد پار نويسنده‌اي شناخته‌شده و محبوب در ميان بچه‌هاي ايران و جهان است. از او تاكنون بيش از 30 عنوان كتاب منتشرشده كه برخي از آنها از پرفروش‌ترين كتاب‌هاي كودك ايران است، از جمله اين كتاب‌ها مي‌توان به «دوستت دارم»، «كتاب زمين»، «كتاب صلح» و غيره اشاره كرد.
 علي مرادخاني همراه «داود گنجه‌اي» نوازنده باسابقه كمانچه و ويلن و «حميدرضا نوربخش» مديرعامل خانه موسيقي ايران، با حضور در خانه «هوشنگ ظريف» نوازنده پيشكسوت تار و از اعضاي موسسه هنرمندان پيشكسوت، از او عيادت كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون