• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

خبر كوتاه

زد و خورد كرار با يك تماشاگر و داور
بازيكن پيشين استقلال بازهم حاشيه‌ساز ظاهر شد و اين‌بار در ليگ عراق با يك هوادار و داور بازي زد و خورد داشت و از بازي اخراج شد. كرار جاسم در ديدار نفت با تيم سماوة در هفته ششم ليگ عراق حاشيه‌ساز شد. يك تماشاگر در جريان بازي نفت الوسط برابر السماوة وارد زمين شد و ضربه‌اي را از پشت به كرار جاسم وارد كرد. اين بازيكن جنجالي هم به‌شدت واكنش نشان داد و با اين تماشاگر درگير شد و ضرباتي را به او وارد كرد. داور بازي كه اين صحنه را ديد بازيكن پيشين استقلال را با كارت قرمز از بازي اخراج كرد اما نكته جالب اينكه كرار به طرف داور هم حمله كرد و با زدن ضربه‌اي به او اعتراض شديد خود را نشان داد. به احتمال زياد او با محروميت طولاني‌مدت همراه خواهد شد. اين بازيكن عراقي در استقلال هم حاشيه‌هاي زيادي داشت و در نهايت هم سران اين باشگاه او را اخراج كردند.

دليل روبه‌رو نشدن مي‌ودر با امير خان
فلويد مي‌ودر، ستاره بوكس بازنشسته دليل مسابقه ندادن با امير‌خان را اعلام كرد. فلويد مي‌ودر سال گذشته پس از پيروزي‌اش مقابل ماني پاكيائو بازنشسته شد. اميرخان اميدوار بود قبل از بازنشستگي فلويد مي‌ودر با او مسابقه دهد. با اين حال اين اتفاق نيفتاد. مي‌ودر بعد از گذشت يك سال اعلام كرد دليل اين مساله زمان‌بندي بد بوده است. او در اين باره گفت: مشكل اصلي زمان‌بندي نامناسب بود. بسياري از افراد فكر مي‌كرد‌ند كه مسابقه با پاكيائو هرگز اتفاق نمي‌افتد. زمان‌بندي و برنامه طوري بود كه نمي‌توانستم با شخص ديگري مسابقه دهم. در حال‌ حاضر بازنشسته شدم و برايم جالب نيست كه ديگر با كسي مبارزه كنم. در حال‌ حاضر تمركز اصلي‌ام بر روي كمپاني فلويد مي‌ودر است. اميرخان يك مبارزه خوب ديگر را نيز به تازگي از دست داد. ماني پاكيائو تصميم گرفت كه در ماه آوريل با تيموتي بردلي مسابقه دهد. اميرخان قرار است روز هفتم مي‌ با كانلو آلوارز در لاس و گاس روبه‌رو شود.

سير صعودي بوندسليگا در افزايش درآمد و تماشاگران
در سال 2015، بوندسليگا آلمان علاوه بر افزايش بودجه، آمار تماشاگرانش نيز بالا رفته است. مسوولان بوندسليگا آمار اين ليگ را منتشر كردند. آماري كه مثل سال‌هاي قبل در همه‌چيز رشد داشته است. آلمان در ميان ليگ‌هاي بزرگ اروپايي، جزو نخستين ليگ‌هايي است كه آمار سالانه‌اش را منتشر كرد. در اين آمار به افزايش درآمد و بودجه باشگاه‌ها و افزايش تعداد تماشاگران در ورزشگاه‌ها اشاره شده است. درآمد 36 تيم حاضر در ليگ دسته يك و در آلمان در فصل 15 – 2014 دو هزار و 620 ميليون يورو بود. يعني نسبت به فصل پيش، 2/7درصد افزايش پيدا كرده است. درآمد 9 تيم از 100 ميليون يورو بيشتر شده است و حق پخش تلويزيوني برخلاف ديگر كشورها، تنها 8/27 درصد درآمد آنها را به خود اختصاص داد. در مقابل، حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها 4/18ميليون يورو را نصيب باشگاه‌ها كرد و ميانگين تماشاگران در ليگ دسته يك، به 42 هزار و 865 بود. اين چهارمين فصل پياپي است كه اين آمار افزايش پيدا مي‌كند و هفتمين فصلي است كه ميانگين آنها 40 هزار نفر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون