• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

كفاشيان مگر ممنوع‌التصوير بود؟


روز جمعه 23 بهمن ماه 1394 در خبرگزاري فارس مصاحبه‌اي تفصيلي از رييس فدراسيون فوتبال درج شد. در يكي از قسمت‌هاي آن، كفاشيان گفته بود: موارد زيادي وجود داشته، از ممنوع‌التصويري صدا و سيما گرفته كه نشان مي‌دهد صداوسيما با ما لج كرده است تا بقيه كساني كه مشخص نيست چرا اين رفتارها را مي‌كنند. من كه نمي‌توانم اين همه فشار و اين مسائلي كه براي فوتبال ايجاد مي‌كنند و هر تهمتي را كه به فوتبال به خاطر من مي‌زنند را تحمل كنم. شايد اگر دوستان خودشان بيايند، ديگر به فوتبال هم تهمت نزنند.
فعلا نمي‌خواهيم وارد بررسي دقيق ديگر جملات ايشان شويم، ولي فعلا به راستي‌آزمايي همين ادعا مكرر بيان شده مي‌پردازيم: ممنوع التصويري.
يادمان نمي‌رود پس از برگزاري مجمع فدراسيون فوتبال در 23 دي ماه 1394 بسياري مطبوعات و رسانه‌ها به‌طور همگام و يكنوا ممنوع‌التصوير بودن كفاشيان و مسوولان فدراسيون را رسانه‌اي كردند، مقاله‌ها و گزارش‌هاي متعددي نوشته شد و حتي بسياري از كارشناسان حقوقي هم اظهارنظر كردند تا جايي‌كه مجددا اين ادعا از سوي خود رييس بازهم تكرار شد. اما شايد حافظه افراد احتياج به يادآوري داشته باشد.
علي كفاشيان در روز 6 بهمن 1394 بعد از خبر تكرار شده ممنوع التصويري او از 24 دي ماه به بعد، به ناگهان روي صفحه تلويزيون آشكار شد و در رد گزارش كميسيون اصل نود، مصاحبه‌اي مفصل با علي رضواني، گزارشگر واحد مركزي خبر انجام داد.
اين گزارش كه هم‌اكنون فايل آن هم روي اينترنت موجود است در چند بخش خبري پربيننده پخش شد. اما نكته فقط همين نبود. كفاشيان در زمان عزيمت به قطر براي شركت در كميته اجرايي كنفدراسيون بازهم با علي رضواني در مصاحبه‌اي كه از او در شبكه خبر و پخش‌هاي خبري ورزشي رسانه ملي در روز 7 بهمن 1394 پخش شد، مطالبي را در خصوص درخواست عربستان براي بازي‌ها در كشور ثالث عنوان كرد.
جالب‌تر اينكه دو تن از همكاران نزديك او يعني هوشنگ نصيرزاده رييس كميته تدوين حقوقي و مقررات فدراسيون از يك طرف و موسوي عضو كميته استيناف كفاشيان، در دو برنامه مجزا و در همين مدت كه بحث ممنوع‌التصويري‌ها بالا گرفته بود به صورت مفصل در شبكه خبر به گفت‌وگو با داود عابدي به عنوان مجري آن برنامه، به بحث و بررسي در مورد گزارش كميسيون اصل نود نشستند.
سوال اينجاست: آيا كفاشيان فراموش كرده است كه در رسانه ملي مصاحبه كرده است؟آيا كفاشيان فراموش كرده اين مصاحبه‌ها در رسانه ملي پخش شده است؟ آيا اهداف ديگري در نزديكي انتخابات براي مظلوم نمايي وجود دارد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون