• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه عنوان كرد

امريكا از ناكامي‌هاي خود عليه ملت ايران درس عبرت بگيرد

 

محمدباقر الفت، معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در مراسمي كه به مناسبت ايام‌الله دهه فجر در معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه برگزار شده بود با بيان اينكه، پيروزي ملت ايران در سال 1357، شوك عظيمي بر پيكره دنياي غرب وارد كرد گفت: هيچ تحليلگري تصور نمي‌كرد رژيمي كه وابسته به حمايت‌هاي بي‌شائبه امريكا باشد، به يكباره اينچنين اسير تندباد ملتي شود كه مي‌خواسته استقلال، آزادي و حاكميت اسلامي را بر پهنه جغرافياي سياسي خود به منصه ظهور برساند.
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در ادامه با اشاره به اينكه امريكا از ناكامي‌هاي خود عليه ملت ايران درس عبرت بگيرد ادامه داد: تمامي ناكامي‌هاي پياپي امريكا در تحركات تجزيه‌طلبانه، كودتاي نوژه و حمله طبس، خط‌مشي تحميل جنگ تمام‌عيار خارجي عليه ايران در شهريور۱۳۵۹، فتنه سال 88 تا به امروز مديون تدابير حكيمانه و مدبرانه حضرت امام خميني(ره) و مقام عظماي ولايت است كه در هر برهه از تاريخ منجر به شكست آنان شده است و لازم است دنياي غرب از تجربه‌هاي تلخ خود درس عبرت بگيرند.
وي در ادامه با اشاره به كليد صحبت‌هاي مقام معظم رهبري درباره انتخابات افزود: يكي از اهداف شكل‌گيري انقلاب اسلامي اين بود است كه ملت با اراده خود، مسوولان را انتخاب كنند. و البته براي انتخاب فرد اصلح لازم است به فرمايشات حضرت آقا و چند كليد واژه در فرمايشات معظم‌له توجه داشته باشيم.
اول اينكه خطاب به مسوولان و مردم فرمودند: بحث اصلي، بحث اقتصادي است. پس نمايندگاني را به مجلس بفرستيم كه به دنبال اقتصاد مقاومتي باشند دوم: انتخابات مجلس خبرگان رهبري كه هر چند در سايه مجلس شوراي اسلامي قرار گرفته و در رسانه‌ها بيشتر به مجلس شوراي اسلامي پرداخته مي‌شود، ليكن نبايد از اهميت مجلس خبرگان رهبري كه چه‌بسا از مجلس شوراي اسلامي هم مهم‌تر است، غافل شويم. تلاش كنيم افرادي را انتخاب كنيم كه انقلابي، مومن و امتحان‌پس داده باشند و از بين مجتهدين واجد شرايط هم انقلابي‌ها را انتخاب كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون