• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3473 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

به فكر سكوي جهاني باشيم

وحيد شمسايي*

 
به اينكه چه تيم‌هايي را در جام ملت‌هاي آسيا شكست داديم، كاري ندارم. مهم اين بود كه قهرمان شويم و مجددا بر بام فوتسال آسيا قرار‌گيريم. اين مهم‌تر‌ين اتفاق بود. پس از ناكامي در جا‌م ملت‌هاي 2014 – 2012 قهرماني دوباره در ازبكستان اتفاق خوبي است و اين پيروزي را به خانواده‌ فوتسال تبريك مي‌گويم. اين موفقيت مختص به فرد خاصي نيست و همه جامعه فوتسال از اين اتفاق خوشحال هستند.
وقتي به موفقيت برسيد، نكات منفي هم به مثبت تبديل مي‌شود. بازيكنان اين تيم متحد و هم دل شده بودند كه قهرماني را به دست بياورند و از طرفي كادرفني خوب ارتباط مناسبي را با بازيكنان برقرار كرده بودند و همين عاملي براي قهرماني تيم ‌ملي شد. از اين به بعد جا‌م ملت‌هاي آسيا تمام شده و بايد چشم‌اندازمان را موفقيت در جا‌م جها‌ني قرار دهيم. جا‌م جها‌ني جولانگاه تيم‌هاي بزرگ است و ديگر در اين ر‌قا‌بت‌ها با تيم‌هايي مانند اردن، عراق و ويتنام مصاف نخواهيم كرد. در اين ر‌قا‌بت‌ها با تيم‌هاي قدرتمندي مصاف مي‌كنيم؛ تيم‌هايي كه ساختار و بر‌نامه‌ريزي مناسبي دارند و در جا‌م ملت‌هاي اروپا و امريكا بسيار نزديك به هم ظاهر شدند.
اگر تيم ‌ملي ما در اين ر‌قا‌بت‌ها موفق شد حاصل يك ليگ پويا و قوي بود؛ بازيكناني كه تا آخرين لحظه براي قهرماني مي‌جنگيدند و خودشان را در شرايط ايده‌آل بدني حفظ كرده بودند. بايد از مربيان ليگ فوتسال‌مان تشكر كنيم كه اين بازيكنان را آماده نگه داشتند. اصلا نبايد به تعطيلي ليگ فوتسال تا جا‌م جها‌ني فكر كنيم، چرا كه اين اتفاق سراسر ضرر است.
*برترين بازيكن فوتسال آسيا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون