• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3473 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

سرخط خبرها

   اتحاديه جهاني كشتي در گزارشي به قهرماني كشتي آزاد ايران در آسيا پرداخت و نوشت كه ايران با كسب چندين عنوان قهرماني موفق شد قهرمان كشتي آزاد آسيا شود و آدام باتيرف، روسي الاصل نيز نخستين مدال كشتي بحرين در آسيا را، در ر‌قا‌بت‌هاي بانكوك به دست آورد.
   تيم ملي شمشيربازي سابر مردان ايران در جام جهاني شمشيربازي لهستان نهم شد.
   در ديدار بايرلوركوزن برابر بوروسيا دورتموند، سرمربي جوان لوركوزن حاضر نشد تصميم داور براي اخراج از زمين را قبول كند و بازي 10 دقيقه متوقف شد.
   ادواردو پائس، شهردار ريو به كميته‌ بين‌المللي المپيك اعلام كرد به احتمال زياد خط اصلي مترو بارا تا زمان برگزاري المپيك آماده نخواهد شد.
   در اكتبر سال 2015 كميته اخلاق فيفا، ووراوي ماكودي، رييس سابق فدراسيون فوتبال تايلند را به مدت 90 روز از تمامي فعاليت‌هاي فوتبالي محروم كرده بود. كميته انضباطي فيفا دريافته كه ماكودي همچنان در فدراسيون فعاليت دارد، به همين دليل طبق ماده 64 قانون فيفا كميته انضباطي ماكودي را مجددا سه ماه محروم و سه هزار فرانك او را جريمه كرد.
   دومين دوره بازي‌هاي زمستاني نوجوانان در ليل‌هامر نروژ به پايان رسيد. در اين دوره از بازي‌ها، امريكا با 10 طلا و شش نقره جايگاه اول را به دست آورد، كره‌جنوبي با 10 طلا، سه نقره و سه برنز در جايگاه دوم ايستاد و روسيه با هفت طلا، هشت نقره و 9 برنز جايگاه سوم را كسب كرد.
   يك مجله انگليسي قهرماني تفتيان در دوي 60 متر آسيا را يكي از اتفاق‌هاي مهم هفته اعلام كرد.
   مهدي رحمتي قراردادش را به مدت سه سال با استقلال تمديد كرد.
   پس از تشكيل جلسه هيات‌مديره باشگاه راه آهن، يوانيس توپاليديس به عنوان سرمربي اين تيم و جانشين مهدي تارتار انتخاب شد.
   با پايان رقابت‌هاي المپيك آزمايشي در رشته تكواندو، طلاي دو وزن گروه مردان به دو كشور ايران و ازبكستان رسيد كه براي كشورمان آرمين هادي پور موفق به كسب مدال طلا شد اما اميد عميدي در يك قدمي سكو از كسب مدال بازماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون