• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3482 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

فرمانده كل سپاه هشدار داد

‌برخي عوامل داخلي تهديد و خطر اصلي ‌براي انقلاب ‌‌‌هستند

 

فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: دشمن مي‌داند كه ديگر تهديد نظامي و امنيتي عليه انقلاب و ملت ايران كارساز نيست و نمي‌توانند با اين ابزار جلوي مقاومت اسلامي و صدور انقلاب را بگيرند. به گزارش سپاه نيوز جمله‌هاي كليدي اظهارات سردار سرلشكر محمدعلي جعفري به شرح زير است:
   حراست از اسلام و دستاوردهاي انقلاب از وظايف مهم سپاه پاسداران است كه از ابتداي پيروزي انقلاب و با تشكيل سپاه پاسداران توانسته‌ايم به خوبي اين وظيفه سنگين خود را انجام دهيم.
   هيچ انقلابي همانند انقلاب ايران نتوانسته فرياد استكبارستيزي را در جهان گسترش دهد. يكي از اصلي‌ترين دلايلي كه دشمن همواره به دنبال دسيسه و توطئه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است ماندگاري انقلاب و تاكيد بر همين شعار استكبارستيزي بوده است.
   رهبر معظم انقلاب همواره روي مفاهيم قرآني تاكيد داشته‌اند و در فرمايشات خود به تربيت حافظان قرآني بارها اشاره كرده‌اند كه اين امر نشان مي‌دهد يكي از نيازهاي اساسي امروز توجه و تعميق مفاهيم قرآن است.
   دشمن امروز از هر طريقي سعي در ضربه وارد كردن به نظام را دارد و براي رسيدن به اهداف خودش جنگ نرم را آغاز كرده بنابراين ما بايد با آگاهي براي مقابله با دشمن برنامه‌ريزي داشته باشيم و توفيقات ما بايد مقطعي، موضوعي و به تدريج باشد تا به واسطه آن بتوانيم در سطح قله‌هاي فرهنگي و معنوي جهان پيشگامانه حركت كنيم.
   هر چه بيشتر از عمر انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد دشمني‌هاي وارد بر آن نيز بيشتر مي‌شود، بنابراين بايد با اتكا بر خدا كمر همت ببنديم و از انقلاب غيرمحافظه‌كارانه پاسداري كنيم چون اين پاسداري نمونه‌اي از همان پاسداري از ديني است كه امام حسين (ع) در روز عاشورا و در كربلا انجام داد.
   راه انقلاب ما همان راهي است كه همه امامان در راه تشكيل حكومت اسلامي و حاكميت قرآن و اسلام جان خود را فدا كردند، هر چه انقلاب پيش مي‌رود دشمن به دليل گسترش اسلام و بيداري اسلامي بيشتر احساس خطر كرده و توطئه‌هاي پيچيده‌اي عليه انقلاب و اسلام طراحي مي‌كنند.
   دشمن مي‌داند كه ديگر تهديد نظامي و امنيتي عليه انقلاب و ملت ايران كارساز نيست و نمي‌توانند با اين ابزار جلوي مقاومت اسلامي و صدور انقلاب را بگيرند.
   امروز تهديدهاي نظامي از مرزهاي ما دور شده و مجاهدين اسلام كيلومترها دورتر از مرزهاي ما، عاشقانه از اسلام و ايران دفاع مي‌كنند؛ تهديد دشمن از حالت نظامي به تهديد نرم در حوزه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي رسيده است.
   دشمنان بيرون از مرزهاي كشور قسم ياد كرده‌اند كه با انقلاب مخالفت و مبارزه كنند اما خطر اصلي كه انقلاب ما را تهديد مي‌كند، عواملي هستند كه در داخل كشور عليه انقلاب اقداماتي را انجام مي‌دهند.
   (با اشاره به مخالفت برخي با ولايت فقيه) اين عده، اعتقادي به استمرار انقلاب اسلامي ندارند در حالي كه فلسفه وجودي انقلاب بر اصل ولايت فقيه و رهبري استوار است؛ آنان تلاش مي‌كنند تا با اين اصل مقابله كنند.
   در سال‌هاي 76 تا 78 عده‌اي معتقد بودند كه بايد پيشرفت و توسعه انقلاب اسلامي متوقف شود به طوري كه نبايد با ساير مسلمانان دنيا كه به آنها ظلم مي‌شود، كاري داشته باشيم كه اين موضوع به خوبي نشان مي‌دهد افرادي كه اين اظهارات را مطرح مي‌كردند هيچ‌گونه آشنايي با ماهيت انقلاب اسلامي و وظيفه ديني و قرآني نداشتند.
   در تمام عرصه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي كه انقلاب اسلامي را تهديد مي‌كند بايد آمادگي لازم را داشته باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون