• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3482 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

خبر كوتاه

سقوط آسانسور حوزه برگزاري آزمون دكترا
مهر| سقوط آسانسور محل برگزاري آزمون دكترا در دانشگاه علامه طباطبايي موجب مصدوميت ۵ نفر شد. همسر يكي از مصدومان اين حادثه گفت: اين حادثه حدود ساعت 12:30 ظهر جمعه هنگامي كه شركت‌كنندگان در آزمون دكترا قصد خروج از محل برگزاري آزمون در دانشكده ادبيات دانشگاه علامه طباطبايي را داشتند رخ داد كه بر اثر آن همسر بنده، اعظم مومني مدير مركز توسعه راهبردي حقوق شهروندي به همراه چهار نفر ديگر دچار مصدوميت شدند. به گفته شاهدان حادثه و مسوولان دانشگاه، آسانسور از طبقه سوم شروع به حركت كرده كه به دلايل نامعلوم سقوط كرده است. شادمان اضافه كرد: اورژانس موتوري در محل حادثه حاضر شد اما به دليل نبود امكان جابه‌جايي، مصدومان به وسيله همراهان‌شان به مراكز درماني منتقل شدند و در اين زمينه مسوولان دانشگاه و برگزاركنندگان آزمون هيچگونه همكاري نداشتند و حتي مصدومان را به علت استفاده از آسانسور مقصر مي‌دانستند.

دستگيري عاملان قتل شهردار سابق مهاباد
ميزان| 4 مرد كه پس از قتل شهردار شهرستان مهاباد اصفهان به جنوب كشور فرار كرده بودند، سرانجام با گذشت يك ماه از جنايت، شناسايي و دستگير شدند. سرهنگ حسين حسين‌زاده جانشين رييس پليس استان اصفهان گفت: يكي از متهمان با مقتول آشنايي دارد و به قتل با همدستي دوستانش به علت اختلافات قبلي اعتراف كرد. رسيدگي به اين پرونده هشتم بهمن امسال با انتقال شهردار سابق مهاباد اردستان اصفهان به بيمارستان و مرگ او به علت اصابت ضربات چاقو آغاز شده بود. عاملان اين جنايت به يكي از شهرهاي جنوبي كشور فرار كرده بودند كه سرانجام با دريافت نيابت قضايي شامگاه چهارشنبه 4 متهم كه در قتل شهردار سابق دست داشتند شناسايي و دستگير شدند. در حال حاضر با بازسازي صحنه جنايت از سوي متهمان، تحقيقات بيشتر درباره انگيزه اصلي جنايتكاران براي قتل ادامه دارد.

تصادف و فوت راننده كاميون بر اثر خستگي
ايرنا| راننده يك دستگاه كاميونت ايسوزو به دليل خستگي و خواب‌آلودگي در كيلومتر 90 مسير شمال به جنوب اتوبان زنجان به قزوين جان باخت. رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: اين حادثه در روز چهارشنبه هفته گذشته در حالي اتفاق افتاد كه راننده كاميونت ايسوزو با قسمت عقب يك دستگاه كاميون كشنده برخورد و به دليل ضربه و شدت جراحت وارده به‌شدت مصدوم و پس از انتقال به بيمارستان و با وجود تلاش پزشكان معالج فوت كرد. سرهنگ علي‌اصغر شيرمحمدي افزود: كارشناسان پليس راه استان دليل اين تصادف خسارتي و فوتي را ناشي از توجه نكردن راننده كاميونت ايسوزو اعلام كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون