• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3494 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين

سر مرا سرسري متراش

شهرام شهيدي

اگر مسوولان كشور از مهران مديري در برنامه دورهمي ياد مي‌گرفتند كه چطور بايد با ديگران برخورد كرد خيلي خوب بود. ديديد وقتي از نيما فلاح پرسيد بدترين هنرپيشه ايران كيست و او جواب نداد به جرم نگفتن حقيقت موهايش را از ته تراشيد؟ برخلاف موج منفي به راه افتاده من كاملا از نحوه برخورد مهران مديري رضايت دارم و از او اعلام حمايت هم مي‌كنم.
خب كافي بود مسوولان هم از برخي متهمان به همين شيوه بازجويي مي‌كردند. مثلا متهم دزديدن دكل نفتي را مي‌نشاندند وسط ميدان آزادي و مي‌پرسيدند: دكل را كي برد و اگر راستش را نمي‌گفت موهايش را از ته مي‌زدند.
البته تنبيه تراشيدن مو به خاطر نگفتن حقيقت يك مشكل عمده در كشور ايجاد مي‌كرد. آن هم اينكه در كمتر از چند ساعت بيشتر جمعيت كشور سرشان تراشيده شده بود. از سياستمدارش بگير تا طنزنويس جماعتش. روزنامه‌نگارش تا منتقدش تا وزير و وكيل و... اوووووه.
حسنش چه بود؟ مي‌توانستيم با موهاي تراشيده در توليد كلاه‌گيس به خودكفايي برسيم و حتي با صادرات كلاه‌گيس ارزآوري هم داشته باشيم.
تنها مشكل اساسي اين بود كه كسي پيدا مي‌شد كه بتواند از ديگران سوال بپرسد و راستي‌آزمايي كند؟ يعني به قول مولانا آنم آرزوست !

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون