• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3141 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي

فريماه فرجامي در فيلم جديد مسعود كيميايي


 ايسنا| مسعود كيميايي فيلم جديدش را با عنوان موقت «تنفس» ارديبهشت سال آينده كليد مي‌زند و اميدوار است كه يكي از نقش‌هاي آن را فريماه فرجامي بازي كند. اين كارگردان در گفت‌وگو با ايسنا، «تنفس» را فيلمنامه جديدش عنوان كرد و گفت: بافت فيلمنامه را نوشته‌ام اما ديالوگ‌هايش مانده است. به گفته او؛ موضوع فيلم يك تسويه حساب است با ماجراي مافياي اعتياد كه متاسفانه امروز به يك مساله سياسي تبديل شده است. اين كارگردان كه پيش از اين، فيلم «تيغ و ابريشم» را با موضوع اعتياد ساخته است، فيلم جديدش را كار متفاوتي دانست و ادامه داد: محور فيلم «تنفس» يك خانواده است كه چراغش خاموش شده و بايد روشن شود. كيميايي درباره حضور فريماه فرجامي در اين فيلم اظهار كرد كه به اين بازيگر براي بازي در اين فيلم پيغام داده‌ است. او اظهار اميدواري كرد كه شرايط حضورش در اين فيلم فراهم شود. .

 

اطلاعيه گروه هنر و تجربه درباره «خانه پدري»

ايسنا| اكران رسمي فيلم «خانه پدري» به كارگرداني،كيانوش عياري قرار بود از امروز هشت دي، آغاز شود اما تا فراهم شدن شرايط مناسب به تعويق افتاد. در اين باره اميرحسين علم‌الهدي، دبير اجرايي گروه سينمايي هنر و تجربه در اين زمينه نكاتي را مطرح كرده است كه در ادامه مي‌آيد:
«به نام خدا
نظر به اعلام رسمي مسوولان سينماهاي آزادي، خانه هنرمندان و سينماسوره اصفهان مبني بر عدم نمايش فيلم سينمايي «خانه پدري» به كارگرداني هنرمند ارزشمند سينماي ايران جناب آقاي كيانوش عياري با وجود قرارداد قانوني نمايش فيلم‌هاي سينماي هنر و تجربه بدون هيچ محدوديت مضموني فيلم‌ها در اين سينماها و با توجه به اعلام شوراي محترم پروانه نمايش فيلم‌هاي سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به نمايش اين فيلم فقط در سينماهاي هنر و تجربه، شوراي سياستگذاري سينماي هنر و تجربه جهت جلوگيري از خسارت مادي و معنوي به دليل عدم امكان اجراي تعهدات خود حسب قرارداد با مالكان محترم اين فيلم، بدين‌وسيله به اطلاع مي‌رساند تا مهيا شدن شرايط مناسب و در خور شأن نمايش اين فيلم ارزشمند در سينماهاي هنر و تجربه، نمايش اين فيلم تا اطلاع ثانوي به تعويق مي‌افتد.»در حالي خبر رسمي از تعويق اكران «خانه پدري» منتشر مي‌شود كه اين فيلم از روز پنجشنبه چهار دي ماه اكرانش را در برخي سينماها آغاز كرده بود. اين فيلم قرار بود با رعايت شرط سني براي مخاطبان بالاي 16 سال در پرديسهاي كوروش، آزادي، موزه سينما، خانه هنرمندان، هويزه مشهد، سوره اصفهان اكران شود. «خانه پدري» در بخش افق‌هاي نوي شصت و نهمين دوره جشنواره ونيز به نمايش درآمد و مدير جشنواره از آن به عنوان كشف آن سال ياد كرد. داستان اين فيلم روايت اتفاقي در خانواده‌يي است كه راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفي مي‌ماند و تاثيراتي در روند زندگي افراد خانواده مي‌گذارد. مهدي هاشمي، شهاب حسيني، مهران رجبي و نازنين فراهاني از بازيگران اين فيلم هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون