• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3141 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي

6 كشته و 7 مجروح در درگيري مسلحانه سارقان بانك با پليس


اعتماد| به دنبال درگيري مسلحانه ماموران نيروي انتظامي با اعضاي باند سارقان مسلح در غرب كشور، آسمان شهرهاي خمين و گلپايگان رنگ خون به خود گرفت. عصر شنبه گذشته ماموران انتظامي شهرستان خمين كه به تعقيب يك دستگاه خودروي تيباي سفيد رنگ مشغول بودند ناگهان با رگبار بي‌وقفه سرنشينان خودرو مواجه شدند كه در جريان آن يك مامور نيروي انتظامي شهيد و سه نفر ديگر مجروح شدند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، پس از وقوع اين حادثه به سرعت تيمي از ماموران نيروي انتظامي گلپايگان به همراه دو اكيپ از نيروهاي پليس آگاهي و راهور به فرماندهي جانشين فرمانده نيروي انتظامي اين شهر تشكيل و تعقيب متهمان را كه به سمت گلپايگان متواري شده بودند به سرعت آغاز كردند كه در جريان آن و بار ديگر در ميدان معلم اين شهرستان با متهمان درگير شدند. صداي رگبار گلوله كه از ميدان معلم به هوا برخاست بار ديگر نگراني از وقوع جنايتي هولناك بر چهره شهر چيره گشت و طولي نكشيد كه اين نگراني رنگ واقعيت به خود گرفت؛ در جريان درگيري دوباره ماموران با سارقان مسلح جانشين فرمانده نيروي انتظامي گلپايگان به همراه يكي ديگر از ماموران با اصابت گلوله جان خود را از دست دادند. به گفته سردار سعيد منتظرالمهدي، معاون اجتماعي ناجا، يك نفر از سه سارق مسلح در جريان اين درگيري به هلاكت رسيد. با اين حال متهمان كه با هدف قرار دادن ماموران نيروي انتظامي موفق به فرار از صحنه جنايت شده بودند با رها كردن خودروي تيبا و عربده كشي بي‌امان، يك دستگاه پژو 405 را سرقت و از صحنه درگيري متواري شدند.
رسول ياحي، معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان در تشريح اين حادثه گفت: ضاربان از سارقان مسلحي بودند كه پيش از ورود به خمين قصد سرقت از يكي از بانك‌هاي اليگودرز را داشتند كه با ناكام ماندن در انجام نقشه خود به سمت خمين متواري شدند كه در راه با درگيري با ماموران نيروي انتظامي اين شهر اقدام به تيراندازي كردند. در حالي كه شوك ناشي از شهادت سه نفر از ماموران نيروي انتظامي، فضاي دو شهر خمين و گلپايگان را در بهت و حيرت فرو برده بود تحقيقات ماموران براي دستگيري سارقان مسلح ادامه يافت و پرده از جنايتي ديگر از سوي متهمان برداشت؛ جنازه تير خورده و غرق در خون پدر و پسري اهل روستاي «در» اصفهان در خودروي وانت نيساني كنار خيابان، صحنه‌يي دردناك را به تصوير كشيد و عمق خشونت سارقان مسلح را نمايان كرد.
در حالي كه تنها ساعاتي از درگيري مسلحانه ماموران نيروي انتظامي با متهمان مسلح مي‌گذشت، آمار پنج كشته و هفت مجروح بر روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت. آماري كه باعث شد تا سرهنگ آقاخاني، فرمانده انتظامي استان اصفهان، با حاضر شدن در جمع خبرنگاران با تاكيد بر حضور ضاربان در استان اصفهان به پيگيري عمليات پليس در اين استان و استان‌هاي همجوار و دستگيري قريب‌الوقوع متهمان خبر دهد. به گفته آقاخاني، ضاربان در مرحله اوليه سه نفر بودند كه يك نفر از آنها در درگيري با ماموران انتظامي به هلاكت رسيد و دو نفر ديگر از آنها متواري شدند كه تعقيب آنها همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون