• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3514 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

«مادونايي با پالتو پوست» منتشر شد

كتاب «مادونايي با پالتو پوست»، نوشته صباح‌الدين علي كه در سال 2015 به عنوان پرفروش‌ترين كتاب در كشور تركيه معرفي شده بود، با ترجمه مهلا منصوري، توسط انتشارات نگاه منتشر شد. اين رمان كه در سال 2015 در تركيه به چاپ صدو بيستم رسيد و عنوان پرفروش‌ترين اثر ادبي تركيه را به خود اختصاص داده، ماجراي عشق خيالي يك مرد به تصوير تابلويي در پاريس را روايت مي‌كند. اين مرد كه سراسر زندگي‌اش پر از شكست‌هاي گوناگون است، بعد از مدتي با نقاش اين تابلو آشنا و به او علاقه‌مند مي‌شود.
در پشت جلد اين كتاب آمده است: «كتاب داستاني با دو وجه متفاوت است. ابتدا روايت كارمند يك شركت از همكاري پا به سن گذاشته است كه راوي مي‌كوشد با او رابطه‌اي دوستانه برقرار كند و از اين راه به زندگي او راه يابد. بخش دوم اين كتاب خاطرات دست‌نوشت كارمند پير است، روايتي عاشقانه از زندگي روزگار جواني او در آلمان، پايان كتاب حيرت‌بار و تكان‌دهنده است. اين اثر در تركيه با استقبال شگفتي روبه‌رو شده و در سال 2015 ميلادي بيش از يك ميليون نسخه از آن به فروش رفته است.»
كتاب «مادونايي با پالتوي پوست»، نوشته صباح‌الدين علي در 200 صفحه، تيراژ 1000 نسخه و با قيمت 14000 تومان از سوي انتشارات نگاه منتشر شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها