• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3514 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

حقيقت داستان سوريه را منتقل كنيد

مشاور سياسي و رسانه‌اي رييس‌جمهوري سوريه در ديدار نماينده حزب جمهوريخواه سناي ايالتي امريكا در دمشق، عربستان و تركيه را رژيم‌هاي تروريسم‌پرور توصيف كرد.
 به گزارش فارس، «بثينه شعبان»، مشاور سياسي و رسانه‌اي رييس‌جمهوري سوريه روز گذشته ميزبان «ريچارد بلاك» نماينده حزب جمهوريخواه در سناي ايالت ويرجينيا امريكا بود. مشاور سياسي و رسانه‌اي رييس‌جمهوري سوريه در اين ديدار تاكيد كرد كه ملت‌ها بزرگ‌ترين طرف متضرر از تروريسم هستند و مبارزه با اين پديده شوم نيازمند نيتي صادقانه و همكاري و هماهنگي بين كشورها و به موازات آن اعمال فشار بر رژيم‌هاي تروريسم‌پرور و حامي تروريسم مانند عربستان سعودي و تركيه است تا به حمايت‌هاي خود در اين خصوص پايان دهند. شعبان با بيان اينكه تروريسم خطري عليه تمام دنيا شمرده مي‌شود و غلبه بر آن نيازمند همكاري بين كشورهاست، افزود: بايد اطلاع‌رساني شفاف و درستي به ملل جهان صورت گيرد تا از حقيقت آنچه در جريان است، مطلع شوند.
وي همچنين از مواضع حمايت‌كننده بلاك از ملت سوريه و درك حقايق جاري در سوريه با وجود تمام تلاش‌هاي رسانه‌اي و تبليغاتي صورت گرفته براي تحريف حقايق تشكر كرد. بلاك نيز در اين ديدار تاكيد كرد طي سال‌هايي كه از بحران سوريه مي‌گذرد، تلاش كرده تا حقايق جاري در سوريه را انعكاس دهد و كاخ سفيد را از عواقب حمايت نظامي و تسليحاتي از گروه‌هاي تروريستي و مزدوران ديگر كشورها آگاه كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها