• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3514 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

طالبان خوارج هستند

رييس‌جمهور افغانستان در مراسم سالگرد پيروزي جهاد اسلامي افغانستان، گفت: افغانستان براي آغاز و پيشرفت گفت‌وگوهاي صلح با طالبان به هيچ كشوري امتياز نداده و نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاري فارس، «محمداشرف غني» رييس‌جمهور افغانستان در مراسم سالگرد پيروزي جهاد اسلامي افغانستان در كابل اظهار داشت: افغانستان براي آغاز و پيشرفت گفت‌وگوهاي صلح با طالبان به هيچ كشوري امتياز نداده و نخواهد داد. غني طالبان و ساير گروه‌هاي هراس‌افكني كه براي سازمان‌هاي اطلاعات خارجي و قاچاق‌بران مواد مخدر مي‌جنگند را خوارج خواند.
وي تاكيد كرد: اين گروه‌هاي هراس‌افكن به دنبال تفرقه ميان مردم افغانستان و تجزيه اين كشور هستند. اشرف غني با اشاره به ظرفيت‌هاي افغانستان براي سرمايه‌گذاري خارجي گفت كه بسياري از كشورها آماده سرمايه‌گذاري هستند اما به دليل ناامني در افغانستان حضور نمي‌يابند.
رييس‌جمهور افغانستان اظهار داشت نيروهاي امنيتي افغانستان بايد بدانند كه تنها از كشور افغانستان دفاع نمي‌كنند بلكه اكنون آنها از همه منطقه مراقبت مي‌كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به مبارزه جدي و قاطع حكومت با پديده شوم فساد اداري و اختلاس اشاره كرد و گفت: مبارزه جدي و همه‌جانبه عليه فساد آغاز شده و غفلت در اين زمينه براي رهبران حكومت قابل قبول نيست.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها