• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3531 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

ويژه

برگزاري كنفرانس  موسسه يوروماني

كنفرانس موسسه يوروماني با موضوع «راهكارها و الزامات و گام‌هاي پيش‌روي ايران براي استقرار در جامعه مالي بين‌المللي» با حمايت بانك سينا و هلدينگ سرمايه‌گذاري سينا برگزار مي‌شود. به گزارش روابط عمومي بانك سينا، مهم‌ترين اهداف اين كنفرانس كه 19 مه(امروز) ‌ در هتل پارك شهر لندن برگزار مي‌شود، ايجاد انجمني براي سياستگذاري و حل‌وفصل موانع و چالش‌هاي كليدي ورود ايران به عرصه بانكداري بين‌المللي و معرفي فرصت‌هاي بخش بانكي ايران در فضايي تعاملي عنوان شده است. در اين كنفرانس كه با حضور مديران، كارشناسان و نمايندگان بيش از 250 بانك، موسسه رتبه‌بندي و موسسه مالي بزرگ اروپا و انگلستان برگزار مي‌شود، سيف رييس‌كل بانك مركزي و مسعود نيلي مشاور اقتصادي رييس‌جمهوري سخنرانان ايراني افتتاحيه اين همايش خواهند بود.


 قرارداد سايپا و سيتروئن خردادماه امضا مي‌شود

سايپا نيوز| مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از آغاز بهره‌برداري خط توليد سايپا در كشور الجزاير از پايان امسال خبر داد و گفت: قرارداد سايپا و سيتروئن خردادماه به امضا مي‌رسد.به گزارش سايپا نيوز به نقل از ايرنا؛ مهدي جمالي روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: پروژه الجزاير در راستاي توسعه صادرات و براي برخورداري از حمايت‌هاي ناشي از توليد در آن كشور از سال گذشته آغاز شده است. وي با بيان اينكه الجزاير دومين بازار بزرگ خودروي قاره آفريقا بعد از آفريقاي جنوبي است، گفت: ميزان سرمايه‌گذاري در اين پروژه در مرحله نخست 16 ميليون دلار است كه علاوه بر آن، به 33ميليون دلار سرمايه در گردش 33 نياز است؛ در كل حجم سرمايه‌گذاري حدود 50 ميليون دلار برآورد مي‌شود.


افزودن قابليت جديد به سامانه اينترنت بانك (سبا)

در راستاي افزايش رضايتمندي مشتريان سامانه اينترنت بانك، قابليت Multi Token در نسخه جديد سامانه اينترنت بانك آينده (سبا) افزوده شده است. با اين قابليت، رمزياب‌هاي مورد استفاده در بانك گروه‌بندي شده و كاربران محترم قادر خواهند بود بسته به نياز خود، حداكثر يكي از رمزياب‌هاي موجود در هر يك از گروه‌هاي مختلف را از طريق مراجعه به منوي «رمزياب جديد»، دريافت كرده و از هر يك به طور مجزا بهره‌برداري كنند. بر همين اساس، در صفحه ورود به اينترنت بانك، پس از دريافت نام كاربري و رمز عبور، گروه رمزياب مورد استفاده، از كاربر استعلام شده و پس از انتخاب رمزياب مورد نظر، به سامانه وارد خواهند شد. براي كسب اطلاعات بيشتر، مي‌توانيد با مركز ارتباط بانك به شماره 27663400-021 تماس حاصل فرماييد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون