• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3557 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

كي‌روش حق ندارد با اين ادبيات سخن بگويد

امير حاج‌رضايي كارشناس فوتبال

1- ادبياتي كه در فوتبال ما وجود دارد ادبيات خوبي نيست و حالا متاسفانه مي‌بينيم كه اين ادبيات به سرمربي تيم ملي هم سرايت كرده است. برانكو بسيار محترم است. من هيچ‌وقت علاقه‌اي به قرمز و آبي نداشته‌ام، اما به دليل شخصيت برانكو و سبك فوتبالي كه پرسپوليس بازي مي‌كرد دوست داشتم فصل قبل قهرمان ليگ شوند كه البته اين اتفاق رخ نداد. اما بايد واقعيت را گفت كه برانكو با شخصيت خوب و علمي كه داشت پرسپوليس را متحول كرد.
2- كي‌روش كسي است كه من هميشه از نظر فني حامي او بوده‌ و گفته‌ام حضور او در ايران به نفع فوتبال ما است. اما من موافق ادبيات او نيستم و حالا هم مي‌بينيم كه رفتار او دارد مثل خود ما مي‌شود و اين چيزي جز ضرر براي فوتبال ما ندارد. به اعتقاد من اگر كي‌روش اين گونه حرف مي‌زند و در قبال مربيان ليگ موضع‌گيري مي‌كند و كسي هم از تيررس او در امان نيست فقط به دليل ضعف مديريت در فوتبال ما است. اگر مديريت مناسبي در فوتبال ايران وجود داشت، هيچ‌وقت كي‌روش نمي‌توانست اين نگاه بالا به پايين را به همراه اين ادبيات داشته باشد. ضمن اينكه مديريت صحيح اين اجازه را به او نمي‌داد كه در خارج از حيطه اختيارات خود كاري انجام بدهد.
3- كي‌روش حق دارد به دليل مشكلات فراوان موجود در فوتبال ما و نبود امكانات مناسب براي تيم ملي، ناراحت باشد و گله كند. وضعيت فوتبال ما نابهنجار است و همه هم اين را به خوبي مي‌دانيم، اما او بايد بداند كه اين حق را ندارد كه با اين ادبيات در مورد افراد حاضر در جامعه فوتبال صحبت كند.
4- منافع تيم ملي در اولويت است. ضمن اينكه بار فني كي‌روش چيزي است كه فوتبال ما به آن نياز دارد، اما منافع باشگاه‌ها هم بايد در نظر گرفته شود. اين روزها همه حرف از تعامل مي‌زنند و من هم چاره‌اي ندارم بگويم كه اميدوارم در اين زمينه تعامل خوبي ميان سرمربي تيم ملي و مربيان ليگ برتر برقرار شود

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون