• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3574 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

پيشخوان

انتخاب نمايندگان عضو هيات امناي صندوق توسعه ملي

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز چهارشنبه دو عضو هيات امناي صندوق توسعه ملي را انتخاب كردند به گزارش ايسنا، محمد حسيني با 122 راي و سيد فريد موسوي با 87 راي از مجموع 195 راي اخذ شده به عنوان دو عضو مجلس در هيات امناي صندوق توسعه ملي انتخاب شدند.

 

تسعير ارز از ماليات معاف شد

براساس تازه‌ترين بخشنامه سازمان امور مالياتي، اخذ ماليات تسعير ارز از صادركنندگان متوقف شد. به گزارش مهر، بعد از چانه‌زني‌هاي فراوان فعالان اقتصادي و صادركنندگان با دولت بر سر توقف اخذ ماليات از تسعير ارز صادركنندگان، سازمان امور مالياتي با صدور بخشنامه‌اي موافقت دولت با توقف اخذ ماليات از تسعير ارز حاصل از صادرات را اعلام كرد. محمد لاهوتي در گفت‌وگو با مهر گفت: براساس تاكيد معاون اول رييس‌جمهور و اعتقادي كه وي به توسعه صادرات غيرنفتي و حمايت از صادركنندگان دارد، بررسي اين موضوع در دستور كار سازمان امور مالياتي قرار گرفت كه در نهايت پس از پيگيري‌هاي فراوان صادركنندگان و جلسات متعدد با سازمان امور مالياتي، بخشنامه توقف اخذ مالياتي از تسعير ارز حاصل از صادرات ابلاغ شده است.

 

نشست بانك مركزي ايران، خزانه‌داري امريكا و بانك‌هاي بين‌المللي به تعويق افتاد

دولت انگليس اعلام كرد: نشست بانك مركزي ايران، وزارت خزانه‌داري امريكا و بانك‌هاي خارجي كه قرار بود در لندن برگزار شود به تعويق افتاد. به گزارش فارس به نقل از سي‌ان‌بي‌سي، قرار بود عصر روز گذشته نشست چند جانبه‌اي بين بانك مركزي ايران، وزارت خزانه‌داري امريكا و بانك‌هاي خارجي در لندن برگزار شود. دولت انگليس ساعاتي پيش از به تعويق افتادن اين نشست خبر داد اما دليل آن را اعلام نكرد و گفت مجددا براي برگزاري اين نشست برنامه‌ريزي خواهد شد. بانك‌هاي اروپايي از زمان لغو تحريم‌هاي بانكي از ورود به ايران خودداري مي‌كنند و به نظر مي‌رسد تا محقق نشدن تضميني محكم كه اگر به ايران بيايند جريمه نخواهند شد، براي ورود به ايران رغبتي نشان نخواهند داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون