• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3580 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

ويژه

در مجمع فوق‌العاده تصويب شد
افزايش سرمايه بانك ملت به 50 هزار ميليارد ريال

 با تصويب مجمع عمومي عادي فوق‌العاده بانك ملت، سرمايه اين بانك بورسي از ۴۰ هزار ميليارد ريال به ۵۰ هزار ميليارد ريال افزايش يافت.  به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين مجمع كه به رياست محمد بيگدلي، رييس هيات‌مديره اين بانك، عسگري ماراني و رجبيان به عنوان ناظر و نورمحمدحسيني مدير حقوقي بانك ملت به عنوان منشي برگزار شد، سرمايه اين بانك با ۱۰ هزار ميليارد ريال افزايش از محل اندوخته كفايت سرمايه، به ۵۰ هزار ميليارد ريال رسيد. بر اساس گزارش توجيهي هيات‌مديره بانك ملت به سهامداران، افزايش سرمايه پايه، بهبود نسبت كفايت سرمايه، افزايش سقف مجاز سرمايه‌گذاري در اوراق بهادار، افزايش سقف مجاز دارايي‌هاي ثابت و ايجاد بستر براي حضور در بازارهاي جهاني از دلايل اين بانك براي افزايش سرمايه اعلام شده است.

تامين يك‌چهارم اشتغالزايي اصفهان از صنعت‌فولاد

نشست هم‌انديشي فعالان صنعت فولاد ويژه برگزاري نهمين نمايشگاه بين‌المللي متالورژي، ريخته‌گري، فولاد، معادن و صنايع وابسته (Metalex) با حضور مسوولان و 70 نفر از چهره‌هاي صنعت فولاد كشور در باغ فردوس فولاد مباركه اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فولاد، رييس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان اصفهان در اين نشست در سخناني با اشاره به اينكه شركت فولادمباركه اصفهان در نهمين نمايشگاه فولاد، حضور و مشاركت جدي دارد، گفت: يك‌چهارم اشتغال استان از صنعت فولاد تامين مي‌شود و اين استان، توليدكننده 70 درصد فولاد كشور است. صنعت فولاد، صنعتي بسيار وسيع و كمك‌كننده است اما به كمك هم نياز دارد.
اسرافيل احمديه افزود: بيش از 1500 واحد مرتبط با اين صنعت در استان اصفهان در حال احداث يا توسعه است كه 12 هزار ميليارد تومان سرمايه‌گذاري جديد را دربردارد كه اين ميزان سه‌چهارم كل سرمايه‌گذاري استان است و 66 هزار نفر اشتغال جديد ايجاد خواهد كرد.


رمزياب پيامكي  سامانه اينترنت‌بانك فعال شد

ارايه خدمات و محصولات نوآورانه و متمايز در حوزه بانكداري الكترونيكي، همواره يكي از محورهاي اصلي فعاليت‌هاي بانك آينده در عرصه بانكداري كشور به‌شمار مي‌رود. براي مشتريان بانك كه از سامانه اينترنت بانك (سبا) استفاده مي‌كنند، قابليت رمزياب «رمز ايستا يا پيامك (SMSOTP) » راه‌اندازي شده است كه دو دسته از مشتريان بانك را در بر مي‌گيرد: مشترياني كه رمزياب آنها به‌دلايلي غيرفعال شده است كه در صورت تمايل به بهره‌برداري از اينترنت‌بانك مي‌توانند؛ با مراجعه به اينترنت‌بانك و انتخاب منوي «رمزياب جديد»، نسبت به فعال‌سازي رمزياب «رمز ايستا با پيامك» يا غيرفعال‌سازي رمزياب‌هاي كنوني اقدام كنند و در روز كاري بعد، به‌منظور احراز هويت به يكي از شعب بانك مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون