• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3107 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان

سر خط خبرها

    مهر: محمد نهاونديان، رييس دفتر رييس‌جمهور، با تاكيد بر اينكه نتيجه مذاكرات هرچه باشد اقتصاد ايران به پيش خواهد رفت، گفت: در حوزه سياسي هم حتي افكار عمومي جهان ديگر ادامه تحريم‌هاي ظالمانه را نخواهد پذيرفت و آن فضاي سياه نمايي عليه ايران شكسته شده و نتيجه‌يي غير از توافق در مذاكرات هسته‌يي، بر ملامت‌ها و سرزنش‌ها مي‌افزايد و نتيجه آن نيز متوجه زياده خواهي‌هاي غرب خواهد شد.
    ايسنا: نوري مالكي، معاون رييس‌جمهور عراق در ديدار با آيت‌الله واعظ طبسي با اشاره به تلاش نافرجام امريكايي‌ها براي حضور نظامي در خاك اين كشور تصريح كرد: آنها بعد از ناكامي در اين عرصه و در شرايطي كه ما وارد مرحله بازسازي كشورمان شده بوديم، با فتنه‌يي جديد و در لباس داعش و النصره وارد عمل شدند.
    فارس: حسن رحيم‌ پورازغدي، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي تصريح كرد: همان تيمي كه دانشمندان هسته‌يي كشورمان را ترور كرد، به دنبال ترور بنده هم بود كه با هوشياري وزارت اطلاعات به هدف خود نرسيد، ريگي هم در اعترافات خود عنوان كرده بود كه قصد ترور بنده را داشته است.
    ايلنا: مصطفي كواكبيان، دبيركل حزب مردم سالاري: متاسفانه برخي دوستان افراطي در مجلس جا خوش كرده‌اند و هدف شان تنها مخالفت است. البته بهتر است دولت نيز مشورت بيشتري با نمايندگان مجلس داشته باشد، بنده از برخي دوستان حامي دولت شنيدم كه گلايه داشتند دولت اصلا با ما مشورت نمي‌كند، اين نكته قابل توجهي است كه دولتمردان نيز بايد به آن اهميت بدهند.
    تسنيم: محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آن‌چيزي كه 1+5 را بر سر عقل آورد با ما مذاكره كنند، قدرت موشكي و قدرت دفاعي ايران است. مساله موشك آنقدر امروز مهم است كه حتي گروه‌هاي چريكي مثل فلسطيني‌ها هم مي‌دانند راهي جز استفاده از آن در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي ندارند و تكنولوژي و فناوري اين موشك هم از ايران به دست آنها رسيده است
    مهر: ارسلان فتحي‌پور، رييس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه گزارش بررسي رانت 7000 ميلياردي كه در دولت قبل رخ داده بود، نهايي شده است، گفت: قرائت اين گزارش در انتظار دستور رييس مجلس است.
    ايسنا: محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت در ديدار با آيت‌الله دستغيب گفت: توسعه در هيچ جامعه‌يي بدون توجه و ايجاد زيرساخت‌هاي فرهنگي، امكان‌پذير و قابل دسترس نيست.
    فارس: سردار سرلشكر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا با بيان اينكه رهبري انقلاب اسلامي، فرمانده دفاع از بلاد اسلامي است و آن را يك وظيفه الهي مي دانند، گفت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان رهبر قدرتمند جهان اسلام در مقابل امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها ايستاده است.
    تسنيم: محمدرضا محسني ثاني رييس كميته امنيت داخلي كميسيون امنيت داخلي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آخرين وضعيت گروهبان «جمشيد دانايي‌فر» يكي از مرزبانان ربوده شده ايراني از سوي گروهك تروريستي جيش‌العدل‌، اظهار كرد: در زمينه شهادت گروهبان جمشيد دانايي‌فر به قطعيت رسيده‌ايم و شهادت وي تاييد شده است.
    ايسنا: سيد هادي خامنه‌اي دبيركل مجمع نيروهاي خط امام گفت: نسبت به اجماع بين احزاب اصلاح‌طلب براي انتخابات آينده مجلس و خبرگان بدبين نيستم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها