• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3107 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان

وزير علوم بيشتر از گزينه قبلي راي نمي‌آورد

نادران:

 

گروه سياسي| نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ترديد ندارم و البته لازم هم نيست علني و رسانه‌يي بكنيم، اما وزير پيشنهادي علوم با 10 راي بالاتر يا پايين‌تر همان راي قبلي را مي‌آورد، گفت: درست است قوه مجريه در اختيار رييس‌جمهور و اعضاي هيات دولت است، اما همه اين‌ها مشروعيت شان و همه ظرفيت اجرايي شان را از مجلس مي‌گيرند اما فارغ از اينكه نتيجه چه شود ما بايد متحد عمل كنيم. الياس نادران با اشاره به اينكه مجالس هفتم و هشتم و نهم از مجالس بسيار خوب هستند، عنوان كرد: دولت‌ها وقتي به قدرت مي‌رسند به خصوص در دوره مشترك شان با مجلس، همه همت‌شان را بر اين مي‌گذارند كه مجلس بعدي طيف متمايل به آنها باشد. به گزارش ايرنا، گزيده صحبت‌هاي الياس نادران، نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي كه در برنامه روز گذشته شناسنامه انجام شد در ادامه مي‌آيد:
    در مورد وزير پيشنهادي علوم بر خلاف گذشته فكر نمي‌كنم ايشان كانديداي اصلي باشد و كانديداي اصلي كه نه با شعار اعتدال سازگاري دارد نه با شعار تعامل بين قوا نه با شعار خود آقاي روحاني كه مي‌گفت من فرزند مجلسم. مي‌فهمم درك مي‌كنم همراهي مي‌كنم. با هيچ كدام از اين تعاملات سازگاري ندارد من خيلي اميدوارم آقاي روحاني با اين برآوردي كه از مجلس مي‌كند، بتواند به يك تصميم عاقلانه‌تري برسد و پيشنهاد را عوض بكند در تعامل با مثلا فرض بگيريم به آقاي دكتر حداد، به آقاي دكتر زاهدي، رييس كميسيون آموزش، به آقاي دكتر لاريجاني و جلالي موثرين مجلس اينها هستند راي اينها را استمزاج بكنند. جلسه بگذارند تفاهم بكنند.
  درست است قوه مجريه در اختيار رييس‌جمهور و اعضاي هيات دولت است، ولي همه اين‌ها مشروعيت‌شان و همه ظرفيت اجرايي‌شان را دارند از مجلس مي‌گيرند. اصرار بر حقوق به جايي نمي‌رسد يعني كشور نفعي نمي‌برد، مردم نفعي نمي‌برند. بالاخره ما الآن هم مسائل اقتصادي و معيشتي مردم هم مسائل هسته‌يي پيش روي ما هست فارغ از اينكه نتيجه چه شود ما بايد متحد عمل كنيم.
  من فكر نمي‌كنم وزير پيشنهادي علوم راي بياورد فكر نمي‌كنم به اندازه قبلي راي بياورد، حتما كمتر است. نتيجه از قبل معلوم است. من ترديد ندارم حالا لازم نيست علني و رسانه‌يي بكنيم برويد از نماينده‌ها بپرسيد ايشان چند راي مي‌آورد، با 10 راي بالاتر پايين‌تر همان راي را مي‌آورد. يعني 79 راي كه آقاي نيلي آورد. قبلش دوستان گفته بودند ايشان 80 تا 100 راي مي‌آوردند. دوستان دولتي‌ها مطلع بودند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها