• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3607 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

مافيا اجازه نداد بهداد مدال بگيرد

پيش‌بيني ۱۲ مدال داشتيم

كيومرث هاشمي
رييس كميته ملي المپيك

در اين دوره ٢٠٦ كشور حضور داشتند، از اين تعداد تا الان ٨٧ كشور مدال‌آور شدند در حالي كه دوره قبل ٨٥ كشور مدال‌آور بودند، اين نشان‌دهنده رشدي است كه در زمينه مدال‌آوري كشورها به وجود آمده است. به لحاظ سهميه با شرايط خوبي شركت كرديم به خصوص اينكه در بخش تيمي هم صاحب سهميه شديم اما در بخش مدال‌آوري پيش‌بيني‌ها كه برگرفته از فدراسيون‌ها بود، پيش‌بيني ١٢ مدال داشتيم اما هشت مدال گرفتيم، ٧٠ درصد پيش‌بيني‌ها محقق شد، براي كشتي فرنگي، وزنه‌برداري و تكواندو مدال‌هايي پيش‌بيني كرده بوديم كه محقق نشد.
مافيايي كه در فدراسيون جهاني وجود داشت اجازه نداد بهداد مدال بگيرد. به دادگاه بين‌المللي حكميت ورزش شكايت كرديم، آنها نمايندگان ما و فدراسيون جهاني را خواسته‌اند تا موضوع را بررسي و اعلام راي كنند. دادگاه حكميت بين‌المللي ورزش در اين مورد نمايندگان ما و فدراسيون جهاني را خواسته‌اند تا موضوع را بررسي و اعلام راي كنند. به دنبال گرفتن حق و حقوق بهداد هستيم. اما در بخش مردان حداقل انتظارات برآورده نشد، دليل هم بيشتر به مسائل فني مربوط مي‌شود، فدراسيون بايد آسيب‌شناسي كند. در كشتي فرنگي بنا بهترين كارشناس است و بايد دلايل ناكامي بررسي شود، به هر حال در هر يك از رشته‌هاي تكواندو و فرنگي انتظار يك مدال طلا داشتيم كه محقق نشد.
در كشتي آزاد انتظارات‌مان تا حد زيادي برآورده شد، يزداني اگر حريف خود را مي‌برد مي‌توانست مدال بگيرد، كشتي هميشه در ادوار المپيك جوركش بوده و اين‌بار هم اين موضوع ثابت شد. ورزشكاران را سرزنش نكنيم، فرزان عاشورزاده، سوريان و خدابخشي واقعا ناراحت بودند از اينكه نتوانستند نتيجه بگيرند، اينها از جمله افتخارات هميشگي ورزش بودند و براي المپيك هم تلاش‌شان را داشتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون