• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3607 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

خبر كوتاه

تقدير  ويژه لاريجاني از كيميا  عليزاده

علي لاريجاني در پيامي از تمامي مدال‌آوران و افتخارآفرينان ايراني رقابت‌هاي المپيك ريو 2016 تجليل كرد. متن اين پيام به شرح زير است: «با پايان يافتن رقابت‌هاي المپيك ريو كسب موفقيت‌هاي كاروان ورزشي كشورمان در اين دوره از مسابقات را تبريك گفته و از تمامي مدال‌آوران و افتخارآفرينان تجليل مي‌كنم. جوانان عزيز و غيرتمند كشورمان با تمام توان خويش به رقابت با حريفان پرداختند و نتايج خوبي را در برخي رشته‌ها به دست آوردند كه مايه شادي و مباهات ملت شريف ايران شد و در چند رشته نيز با وجود تلاش‌ها و سعي فراوان موفقيتي به دست نيامد كه ضرورت دارد با بررسي و برنامه‌ريزي نسبت به رفع اين نواقص و افزايش آمادگي و توانمندي‌ها براي دوره‌هاي بعدي اقدام كرد. در اينجا لازم مي‌دانم به طور ويژه از افتخارآفريني خانم كيميا عليزاده بانوي قهرمان ايران كه براي نخستين بار نيز در رقابت‌هاي المپيك موفق به كسب مدال شدند تقدير و تشكر كرده و اين موفقيت را به تمام بانوان كشورمان تبريك و شادباش مي‌گويم. در پايان ضمن تبريك مجدد كسب موفقيت‌هاي ورزشكاران، سرافرازي، سربلندي و عزت جوانان عزيز كشورمان را از خداوند متعال مسالت مي‌كنم. علي لاريجاني؛ رييس مجلس شوراي اسلامي»


داور كشتي يزداني  محروم شد

آنتونيو سيلوستري، رييس كميته داوران اتحاديه جهاني كشتي گفت: داوران رقابت كشتي وزن 65 كيلوگرم بين فرانكلين گومز از پورتوريكو و اختيار نوروزاف از ازبكستان در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات به دليل قضاوت‌هاي مشكوك با محروميت مواجه شدند. كميته اخلاق اتحاديه جهاني كشتي، تمو كازاراشويلي از گرجستان، تونگ كيون هونگ از كره‌جنوبي و سرگي نوواكوفسكي از روسيه را از امر داوري محروم و اعلام كرد بررسي‌ها براي مجازات بيشتر آنها در جريان است؛ اين داور روس در ديدار گازيموف و يزداني نيز عضو هيات ژوري بود و 2 امتياز مسلم نماينده كشورمان را نداد. بر اساس اعلام اين كميته، تمامي مسابقات كشتي برگزار شده در سي‌ويكمين دوره المپيك و حواشي‌هاي مربوط به آنها به‌دقت مورد بررسي قرار خواهد گرفت و نتايج بررسي‌ها در آينده‌اي نزديك منتشر مي‌شود.


دليل كيانوش رستمي براي بازگشت بي‌سر و صدا به كرمانشاه

كيانوش رستمي كه در بازي‌هاي المپيك ريو موفق به كسب مدال طلا و شكستن ركورد جهان و المپيك شد، تصميم دارد بدون اطلاع قبلي به شهر خود يعني كرمانشاه برود. رستمي در مورد اين تصميم خود گفت: مسوولان هميشه در مراسم شركت مي‌كنند و مقابل مردم چهار تا عكس مي‌گيرند و مي‌روند. زماني كه من مي‌خواهم آنها را ببينم يك هفته تا 10 روز بايد پشت در اتاق‌شان منتظر بمانم تا من را راه دهند. يا اينكه به هر نحوي مي‌خواستند من را سركار مي‌گذاشتند. ديگر نمي‌خواهم اين اتفاق بيفتد و شخصيت ايراني بودنم زير سوال برود. من براي ايران مدال گرفتم و هيچ چيزي از آنها نمي‌خواهم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون