• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3669 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ آبان

وزير اطلاعات:

از هر 10 توطئه عليه ايران اسلامي تنها يكي را رسانه‌اي مي‌كنيم

گروه سياسي| وزير اطلاعات گفت: از هر 10 توطئه كه عليه جمهوري اسلامي ايران انجام مي‌شود تنها يكي را رسانه‌اي مي‌كنيم تا مردم دچار ترس و اضطراب نشوند. به گزارش فارس جمله‌هاي كليدي اظهارات سيد محمود علوي به شرح زير است:
   اشراف اطلاعاتي بالايي را داريم و اين باعث خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان شده است و خداوند را به خاطر اين امنيت و برخورداري از نيروهاي مجاهد امنيتي شاكر هستيم.
   ما همواره قدرداني رهبري را در بيانات و فرصت‌هاي مختلف از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) داريم و رييس‌جمهور هم همواره به نقش، اهميت و خدمات اين وزارتخانه تاكيد داشته‌اند.
   بر اساس نظرسنجي انجام‌ شده، وزارت اطلاعات قبلا رتبه هفتم را از لحاظ محبوبيت داشته كه طبق نظرسنجي اخير اين وزارتخانه با لحاظ محبوبيت رتبه سوم را كسب كرده است كه اين افتخاري براي وزارت اطلاعات است.
   همه قوا و دستگاه‌ها از وزارت اطلاعات حمايت خود را داشته‌اند كه اينها در انجام ماموريت‌هاي اين وزارتخانه حايز اهميت است.
   آنچه داريم به خاطر وحدت و همدلي با مردم است و همدلي و هم‌افزايي تحسين‌انگيزي را در جامعه داريم. اساسا آدم زماني كه به شهرهاي مختلف مي‌رود خوشحال شده و از اين وحدت و همدلي مردم لذت مي‌برد.
   در اسلام اصل مردم هستند و بايد در راستاي خدمت‌رساني به مردم تلاش كرد و در قرآن و آموزه‌هاي ديني تاكيد و سفارش خاصي به موضوع خدمت به مردم شده است.
   بايد با گشاده‌رويي مردم را از خودمان راضي نگه‌ داريم و اين چيزي است كه در نظام جمهوري اسلامي اصل و اساس است.
   امروز امنيت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي مرهون خون شهداي والامقام است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون