• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3693 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

نقويان:

يك نفر در ايران با هزينه بيت‌المال 140 نفر را با خود به نيويورك برد

گروه سياسي|  خطابه‌هاي تند و صريح حجت‌الاسلام نقويان ادامه دارد. مخاطب اظهارات و خطابه‌هاي او در تمام سال‌هاي اخير مسوولاني بوده‌اند كه از نگاه او اقدامات درستي در زمان مسووليت خود نداشته‌اند. ديروز هم اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: با چوب، چماق، كسي تربيت نمي‌شود حقيقت دينداري يعني اينكه انسان به مرز تربيت نزديك شود و خوبي‌ها را به خاطر خوبي انجام دهد و بدي‌ها را به دليل بد بودن ترك كند، به دليل ترس از جريمه كاري را انجام ندادن هنر نيست.
به گزارش «شفقنا»، جمله‌هاي كليدي اظهارات ناصر نقويان در همايش «دانشجو، وحدت حوزه و دانشگاه» به شرح زير است:
  طرفداري بي‌جهت از حرف ناحق درست نيست، بايد غرور، تكبر، افاده‌هاي طبق طبق، خودمحوري، خود حق پنداري و خيالبافي را كنار گذاشت.
  برخي فقط سخنراني و همدردي مي‌كنند، اين كارها فايده ندارد بلكه بايد هم سرنوشت مردم بود و كسي كه خيابان، اداره و كارهايش جدا از مردم است، نمي‌داند مردم چه مي‌كشند.
  در سوره جن برخي مسلمان و بعضي ظالم ذكر شده و هر دو در كنار هم آمده است، با يك عمامه، چادر، ريش و سجاده كه كسي مسلمان نمي‌شود و سوره جن مي‌گويد اگر ظلم كردي از جرگه مسلماني خارج هستي به همين علت اين دو را در كنار هم آورده است.
  اينكه حاكم چه چيزي بخورد يا بپوشد مهم نيست بلكه بايد راستگو باشد و حكمش عدالت داشته باشد و هنگامي كه وعده‌اي مي‌دهد بتواند به وعده‌اش عمل كند اما در كشور ما مسوولي وعده خانه‌هاي هزار متري مي‌داد.
  در استراليا رييس پارلمان اين كشور به خاطر خريد بليت هواپيما با هزينه بيت‌المال استعفا داد اما در كشور ما يك نفر با هزينه بيت‌المال 140 نفر را با خود به نيويورك برد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون