• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3693 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

ذوالنوری: تغييرات در فردو در چارچوب تعهدات بوده است

ادعاي تغييرات بدون هماهنگي در فردو تكذيب شد

گروه سياسي|  اگرچه تركيب كميسيون امنيت ملي به نفع جريان اعتدالي در مجلس دهم است اما كميته هسته‌اي اين كميسيون را اغلب مخالفان برجام و نمايندگان نزديك به جبهه پايداري تشكيل مي‌دهند.
حالا وقتي اين كميته در بررسي‌هاي خودش تغييرات تاسيسات هسته‌اي ايران از جمله فردو را در راستاي تعهدات ايران در برجام عنوان مي‌كند يعني آنچنان همه‌چيز روي روال است كه حتي مخالفان برجام هم نمي‌توانند از آن ايرادي بگيرند. مجتبي ذوالنوري رييس كميته هسته‌اي مجلس به همراه تعدادي از اعضاي اين كميته روز گذشته به بازديد از سايت هسته‌اي فردو رفتند. چرايي اين بازديد يكباره هم به برخي گزارش‌هايي مربوط بود كه به كميسيون امنيت ملي رسيده بود و ظاهرا حكايت از تغييراتي در سايت هسته‌اي فردو داشت. ذوالنوري هم بعد از بازديد از اين سايت هسته‌اي گفت: تغييرات در اين سايت در چارچوب تعهدات برجامي كشورمان صورت گرفته است.
او با بيان اينكه در بازديد ميداني از سايت هسته‌اي فردو مشخص شد برخي تغييرات در حال انجام است، ادامه داد: تغييرات در راستاي تعهدات ايران در برجام بوده است. رييس كميته هسته‌اي مجلس تصريح كرد: گزارش بازديد ميداني امروز (دیروز) در جلسه عصر فرداي (امروز) كميسيون امنيت ملي قرائت مي‌شود. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه در تدوين گزارش 6 ماه دوم اجرایي شدن برجام از اين بازديدهاي ميداني استفاده مي‌شود، ادامه داد: زماني كه گزارش چهارم وزارت خارجه درباره نحوه اجرايي شدن برجام به كميسيون امنيت واصل شود گزارش 6 ماهه دوم اجراي برجام در كميته هسته‌اي مجلس تدوين مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون