• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3693 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

استقلال و پرسپوليس سرمايه ورزش هستند

مسعود سلطاني فر وزير ورزش

  با توجه به وضعيت زيرساختي استاديوم‌هاي تبريز، اصفهان، مشهد، اهواز و شيراز كه در حال تكميل شدن است اين شرايط را داريم كه ميزبان برگزاري جام ملت‌هاي فوتبال آسيا در كشور باشيم.
  در حال حاضر ميزبان جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 مشخص شده، ما سعي خواهيم كرد براي جام ملت‌هاي سال 2023 تقاضاي ميزباني كنيم. هر چند، چند كشور نيز متقاضي برگزاري اين مسابقات هستند.
  از 40 سال پيش تاكنون ميزباني جام ملت‌  را در كشور نداشتيم و چيزي حدود 48 سال از آخرين ميزباني ايران در جام ملت‌هاي آسيا سپري مي‌شود كه من معتقدم بايد زودتر از اينها اين ميزباني به ايران داده مي‌شد.
  با توجه به رتبه سومي كه ايران اخيرا در مسابقات جام جهاني فوتسال كسب كرد، اين حق مردم و جوانان ورزش دوست ايران است كه ميزبان يك رويداد بزرگ در اين زمينه باشند. تداركات لازم را براي پذيرش ميزباني در فوتسال نيز در ذهن داريم و سعي خواهيم كرد اين ميزباني را به كشور خود اختصاص دهيم.
  تيم ملي شرايط خوبي براي صعود دارد و من تصور مي‌كنم بدون هيچ مشكل خاصي تيم ملي فوتبال به جام جهاني 2018 روسيه صعود خواهد كرد.
  استقلال و پرسپوليس سرمايه ورزش و فوتبال كشور هستند.
  اميدوارم استقلال بتواند از مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا با موفقيت رد شود و به همراه ۳ نماينده ديگر ايران، در مرحله نهايي اين ليگ نتايج بهتري نسبت به گذشته بگيرند.
  بيش از دو دهه از آخرين قهرماني ايران در مسابقات باشگاه‌هاي آسيا سپري شده و به نظرم فوتبال ايران با تجربه چندين دوره ليگ حرفه‌اي، با وجود همه مشكلات و نيازهايي كه باشگاه‌هاي فوتبال دارند، اين توان را دارد كه مجددا نتايج درخشاني در اين رقابت‌ها بگيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون