• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3695 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

ويژه

افتتاح ساختمان شعبه اراك بانك ملت
 شعبه قطب صنعتي اراك بانك ملت فعاليت خود را در ساختمان جديدالاحداث آغاز كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين ساختمان با حضور مسوولان اين بانك در استان مركزي و جمعي از مشتريان ارزنده شعبه كه عمدتا از مديران عامل صنايع استان بودند، به صورت رسمي گشايش يافت.
در عين حال بانك ملت استان مركزي، با هدف افزايش سطح رضايت مشتريان و توسعه استفاده از خدمات الكترونيك، يك پايگاه شبانه روزي جديد در شهر ساوه راه‌اندازي كرد. با راه‌اندازي اين پايگاه، شمار پايگاه‌هاي شبانه‌روزي بانك ملت در استان مركزي به ۱۱ پايگاه افزايش يافت.


رشد 25 درصدي منابع بانك قوامين
قائم مقام بانك قوامين از رشد 25 درصدي منابع اين بانك طي يك سال اخير خبر داد و گفت: بانك قوامين توانسته است طي يك سال اخير حدود 25 درصد رشد منابع با كيفيت را محقق سازد. بر پايه گزارش روابط عمومي بانك، دكتر نجف‌پور قائم مقام بانك قوامين كه در جريان نشست تخصصي كارشناسان توسعه بازار بانك سخن مي‌گفت با اعلام رشد 25درصدي منابع اين بانك تصريح كرد: با طرح‌ريزي راهبردي، همدلي و زحمات همه همكاران خدوم توانسته‌ايم طي يك سال اخير رشد قابل‌توجهي در منابع بانك داشته باشيم و با اين رشد منابع در بخش نقدينگي نيز در موقعيت مطلوبي قرار گرفته‌ايم.


سايپا به عنوان صادركننده برتر خودرو و قطعات
در مراسم هشتمين سالروز تجليل از صادركنندگان برگزيده استان تهران، گروه خودروسازي سايپا به عنوان صادركننده برتر خودرو و قطعات انتخاب شد. همچنين شركت سايپا يدك به دليل حضور گسترده در بازارهاي صادراتي و ارايه خدمات مناسب به محصولات در بازارهاي صادراتي لوح تقدير صادر‌كننده نمونه استان را دريافت كرد. به گزارش سايپا نيوز، همزمان با مراسم تجليل از صادركننده برتر استان تهران كه 23 آذرماه سال جاري برگزار شد، مهندس محسن جوان، معاون صادرات گروه خودروسازي سايپا در سخناني با اشاره به ضرورت حمايت دولت از صادركنندگان از طريق اجرايي كردن آيين نامه صادرات خودرو، خدمات، قطعات و مجموعه‌ها اظهاركرد: تاكنون بيش از 220 هزار دستگاه از انواع محصولات گروه سايپا به ارزش بيش از يك ميليارد و 200 ميليون دلار به بازارهاي هدف شركت سايپا در چهار منطقه خاورميانه، آفريقا، كشورهاي CIS و امريكاي لاتين صادر شده است.


واردات ورق فولادي ممنوع نبوده است
در پي اعلام خبر صدور مجوز براي واردات ورق‌هاي فولادي از سوي مهدي كرباسيان رييس ايميدرو، دكتر بهرام سبحاني، عضو هيات‌مديره انجمن توليد‌كنندگان فولاد ايران و مديرعامل فولاد مباركه نيز در اين خصوص گفت: واردات ورق فولادي ممنوع نبوده و پيش از اين هم ورق فولادي به كشور وارد مي‌شده است. وي با بيان اينكه واردات اين محصول ممنوعيتي ندارد، تصريح كرد: كمبودهايي در زمينه تامين ورق فولادي وجود دارد و از آنجايي كه توليد داخل جوابگوي نياز كل كشور نيست، بايد به واردات روي آورد. مديرعامل فولاد مباركه اصفهان افزود: كمبود در زمينه چنين محصولاتي هميشه وجود داشته است و دارد، هر چند واردات هم در ماه‌هاي گذشته انجام شده است تا جايي كه در هفت ماه گذشته يك ميليون تن ورق فولادي به كشور وارد شده است.


تسريع پرونده‌هاي مطالبات معوق در «ثامن»
جلسه هم‌انديشي سرپرست مديريت شعب اردبيل با وكلا به‌منظور بررسي آخرين وضعيت پرونده‌اي تسهيلاتي با حضور و روساي دايره پيگيري و وصول مطالبات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن سرپرست مديريت شعب اردبيل در اين جلسه با تاكيد بر پيگيري و كاهش آمار مطالبات گفت: با ارسال اخطارهاي كتبي و شفاهي سعي در به‌روز شدن معوقات داشته باشيد و چنانچه اين پيگيري‌ها به نتيجه نرسيد، پرونده‌ها با رعايت دستورالعمل‌ها به سرپرستي ارسال تا در كوتاه‌ترين زمان مراحل قانوني خود تا وصول مطالبات بگذاريد. مهدي ميري افزود: وكلا در احقاق حقوق موسسه تلاش مضاعف داشته باشند و پرونده‌اي بدون نتيجه يا نيمه‌كاره رها نشود. وي با تاكيد بر ارتباط مستمر وكلا با دايره حقوقي تصريح كرد: آخرين اقدامات انجام‌شده در مورد پرونده‌هاي اقدامي هرروز جمع‌بندي و به اطلاع سرپرستي برسد تا ضمن ايجاد هماهنگي‌هاي لازم روند انجام امورات پرونده‌اي اقدامي تسريع شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون