• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

تيموريان رسما به استقلال بازگشت

آندو و جپارف فعلا نمي‌توانند بازي كنند

آندرانيك تيموريان، هافبك فصل جاري تيم ماشين‌سازي تبريز كه قراردادش را با اين تيم فسخ كرده بود، در نهايت قراردادش را با استقلال امضا كرد. او شنبه صبح با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، جلسه نهايي خود با افتخاري را برگزار و قرارداد 6 ماهه‌اي با اين تيم امضا كرد.
درست كه آندرانيك تيموريان، هافبك مياني استقلال بعد از توافق با اين تيم رسما قراردادش را در هيات فوتبال تهران ثبت كرد، اما با اين‌حال به نظر مي‌رسد يك مانع براي بازي كردن او وجود داشته باشد. البته اين مانع به او مربوط نيست و مشكل از سمت استقلالي‌هاست.
همان‌طور كه قبلا اعلام شده بود، استقلالي‌ها به همراه چند باشگاه ديگر بايد بخشي از بدهي‌هاي خود را پرداخت كنند تا بتوانند قرارداد بازيكنان جديد را ثبت كنند. ظاهرا استقلالي‌ها هنوز نتوانسته‌اند بخشي از بدهي‌هاي خود را پرداخت كنند و به همين دليل احتمالا كارت بازي اين بازيكن صادر نمي‌شود. هرچند تا بازي هفته نوزدهم استقلالي‌ها كه برابر پيكان است، مطمئنا مسوولان استقلال براي حل اين مشكل دست به كار مي‌شوند.
مشكل دوم استقلالي‌ها مربوط به جپارف است. اين بازيكن ازبكستاني نمي‌تواند به دليل پر بودن ليست استقلالي‌ها وارد ليست اين تيم شود. از استقلال آرش افشين و بختيار رحماني جدا شده‌اند و به جاي آنها چشمي و تيموريان به ليست اضافه شده‌اند. براي اضافه شدن جپارف نياز به خروج يك نام ديگر است. اين نام احتمالا امين حاج محمدي است كه ظاهرا با ماشين‌سازي به توافقاتي هم رسيده؛ اما مشخص نيست كه آيا او به‌راحتي از اين تيم جدا مي‌شود يا نه. ظاهرا حاج‌محمدي به دنبال ماندن در استقلال است و از طرفي اين پيشنهاد را داده كه بخش بزرگي از مطالباتش را بگيرد و سپس جدا شود. با اين‌حال مذاكرات اطرافيان حاج‌محمدي با افتخاري تاكنون نتيجه خاصي نداشته و البته صحبت مديرعامل استقلال بر اساس اظهارات منصوريان است كه چون استقلال به حاج‌محمدي نياز ندارد، بهتر است اين بازيكن جدا شود و همچنين با توجه به وضعيت مالي آبي‌ها، بهتر است در اين زمينه توافقاتي صورت بگيرد.

تيموريان: استقلال مي‌تواند پلي براي بازگشتم به تيم ملي باشد
تيموريان بعد از امضاي قراردادش گفت‌: خيلي خوشحالم به استقلال برگشته‌ام. اميدوارم كه بتوانيم در اين تيم نتايج خوبي را بگيريم و استقلال را در جايگاه بالاتري قرار دهيم. جايگاهي كه استحقاقش را دارد. او درباره بازگشتش به اين تيم بيان‌ كرد: من در اول فصل تصميم گرفتم به تيم ماشين‌سازي بروم؛ اما در نيم فصل آقاي منصوريان و كادرفني‌اش از من خواستند كه به اين تيم بيايم و من هم از ماشين‌سازي جدا شدم و به استقلال پيوستم. چون مي‌خواهم براي اين تيم بازي كنم. تيموريان در پاسخ به اين سوال كه وضعيت بدني‌اش چگونه است، گفت‌: من تمرين مي‌كنم. مقابل فولاد هم براي ماشين‌سازي بازي كرده‌ام و كاملا سالم هستم. وي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال مي‌تواند پلي باشد براي رسيدن دوباره او به تيم‌ ‌ملي، عنوان كرد: ۱۰۰ درصد مي‌تواند اين اتفاق رخ دهد. من در استقلال خاطرات خوبي را پشت سر گذاشته‌ام و اميدوارم كه بتوانيم با نتايج خوبي كه مي‌گيريم دل هواداران را شاد كنيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون