• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

احتمال ابطال پروانه وكالت رحيمي

رييس اتحاديه سراسري كانون‌هاي وكلاي دادگستري ايران از اتخاذ تصميماتي براي ابطال پروانه وكالت معاون اول رييس‌جمهور سابق خبر داد. به گزارش فارس، كشاورز در پاسخ به اين سوال كه اگر وكيلي فسادي مرتكب شد و محكوميتش قطعي شد، آيا در پروانه وكالتش تاثيري دارد يا نه؟ گفت: قطعا تاثير دارد و اگر حكم وي بيايد، دادسراي انتظامي كانون پرونده را بررسي كرده و به دادگاه وكلا مي‌فرستد. وي تصريح كرد: حتما تصميماتي براي ابطال پروانه وكالت رحيمي اتخاذ خواهد شد.

 

تقدير ۲۰۸ نماينده مجلس  از سردار سليماني در مبارزه با داعش

۲۰۸ نفر از نمايندگان مجلس در بيانيه‌اي از نيروي قدس سپاه و سردار سليماني در روند مبارزه با گروه‌هاي تروريستي و داعش تقدير و تشكر كردند. به گزارش فارس، 208 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در نشست علني پارلمان با صدور بيانيه‌اي از نيروي قدس سپاه و سردار سليماني در پي مبارزه با گروه‌هاي تروريستي و داعش و نقش موثر در ايجاد امنيت در منطقه تقدير و تشكر كردند. متن كامل اين بيانيه كه ضرغام صادقي، عضو هيات رييسه مجلس آن را قرائت كرد، به شرح ذيل است: بسمه تعالي از نيروهاي پرتوان و متعهد و مقتدر نيروي قدس سپاه و فرماندهي هوشمند و پرتوان و قهرمانان سردار سليماني تقدير مي‌كنيم و از نقش تعيين‌كننده نيروي قدس اين بازوي مقتدر امت انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب اسلامي در دفاع از ملت مسلمان و پايدار از امنيت منطقه و مبارزه مقتدرانه و پيروزمندانه با گروهك‌هاي تروريستي به ويژه گروهك تروريستي جنايتكار و شرور داعش اين مزدور استكبار جهاني و صهيونيسم جهاني تقدير و تشكر مي‌كنيم. شهادت سردار سپاه اسلام، سردار‌الله‌دادي و ديگر شهداي سرافراز نيروي قدس كه بر اساس درخواست كشورهاي منطقه به عنوان مشاوران نظامي ايفاي مسووليت كردند و در اين راه به مقام رفيع شهادت رسيدند به عموم امت اسلام و ملت بزرگ ايران تبريك و تسليت مي‌گوييم.


آيت‌الله موسوي‌بجنوردي:

خطر متحجران بيشتر از مخالفان اسلام است

عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز، گفت: ضرري كه گروه‌هاي داعش، القاعده، طالبان و تكفيري براي اسلام دارند به مراتب بيشتر از كساني است كه با اسلام مخالفند. به گزارش آنا، آيت‌الله سيد محمد موسوي‌بجنوردي از شاگردان امام خميني(س)، با اشاره به اينكه «برخي به اسم دين به سمت تحجر مي‌روند»، يادآور شد: امام‌(ره) فرمودند رنجي كه از متحجران بردم از كساني كه ضد اسلام بودند، نبردم. رييس دانشكده الهيات و معارف اسلامي واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد كرد: بايد به اين موضوع توجه ويژه داشته باشيم كه خطر متحجران بيشتر از كساني است كه با اسلام مخالف هستند. در حال حاضر نيز ضرري كه گروه‌هاي داعش، القاعده، طالبان و گروه‌هاي تكفيري براي اسلام دارند به مراتب بيشتر از كساني است كه با اسلام مخالفند. موسوي بجنوردي افزود: همان‌طور كه شاهديم كشورمان امروز به بركت انقلاب، به پيشرفت‌ چشمگيري دست يافته است؛ اما متاسفانه عده‌اي متحجر به اسم نوگرايي -كه البته نوگرايي در روح اسلام است- چهره اين انقلاب را به شكل ديگري نشان مي‌دهند. عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز در پايان با بيان اينكه «اميدوارم خداوند اين متحجران را هدايت كند»، خاطرنشان كرد: همه مردم ايران اسلامي كه پيرو خط امام هستند و آن بزرگوار را قبول دارند، بدانند امام مدافع نوگرايي و ضد تحجر بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون