• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

نطق ميان دستور

 عباس فلاحي فلاورجاني، نماينده مردم اهر و هريس: آقاي ظريف هوشيار باشيد كه در پشت اطمينان ملت ايران و نمايندگان آنان در مجلس شوراي اسلامي چشم‌هاي تيزي نهفته است و قدم زدن‌ها و خوش و بش‌هاي دوستانه و سفرهاي غير ضروري را زير نظر دارد. آقاي ظريف حتما مي‌دانيد با كساني مذاكره مي‌كنيد كه ماهواره خبيث آنان مسير حركت و عمليات پاك‌ترين فرزندان اين ملت را گزارش و در عمليات كربلاي4 آنها را به خاك و خون كشيد. آقاي ظريف، طرف قضيه كساني هستند كه هنوز از شليك موشك ناو امريكايي و شهادت كودكان مظلوم بر اثر سقوط هواپيماي مسافربري ايران هلهله شادي سر دادند و مدال گرفتند و امروز چه بسا شهادت سرداران جبهه‌هاي جهاد و مقاومت نيز نتيجه رهگيري‌هاي آنان است.
 داوود محمدي، نماينده مردم آبيك: غرب در تعريف خود از حقوق بشر تنها به منافع خود مي‌انديشد. ديگر ادعاي پوشالي شما براي حمايت از حقوق بشر خريداري ندارد و فرياد حقوق بشرتان با اسپانسر‌هاي رسانه‌اي گوش فلك را كر كرده است و براي مردم ما بيش از همه روشن و واضح است و تشت رسوايي‌تان از بام گيتي افتاده و ديگر ما در محاسبات‌مان دچار اشتباه نمي‌شويم.
 مسعود ميركاظمي، نماينده مردم تهران: بايد سوال كرد تا چه اندازه مي‌توان در مذاكرات منابع جذب كرد؟ و از اين منابعي كه مي‌گويند آزاد شده دولت گزارش دهد كه چه ميزان آن هزينه شده است. پول‌هاي آزاد شده از يك حساب بلوكه شده به داخل حساب بلوكه شده ديگر رفته، بنابراين بايد به اين موضوعات توجه كرد.
 عبدالرضا عزيزي، نماينده مردم شيروان: با اشاره به تاكيدات موكد و مستمر مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد بدون نفت، گفت: رويكرد جدي دولت تدبير و اميد به اين امر لزوم شتاب بخشي به بسترسازي و اقدام جهت دستيابي به اين مهم را ضروري‌تر از هميشه كرده است، همچنين من از دولت و مسوولان امر تدوين لايحه بودجه كه با رعايت قانون نسبت به تقديم به موقع آن به مجلس اقدام كردند، قدرداني مي‌كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون