• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

شبكه‌هاي اجتماعي در انتظار سرنوشت تيم ملي بيدار بودند

همه تيم ملي را حمايت كنيم

  سهيل سراييان/ تيم ملي ايران سرانجام بايد از استراليا برگردد و راي كنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض ايران را رد كرد. نزديك به 48 ساعت موج شبكه‌هاي اجتماعي درباره شكايت ايران از عراق بسيار زياد بود. هشتگ مربوط به بازي ايران و عراق از همان روز بازي تا روز گذشته بيشترين هشتگي بود كه در شبكه‌هاي اجتماعي مثل توييتر و فيس‌بوك بيشترين پست‌ها را دريافت كرده است.
تقريبا استرس اعلام نظر شكايت ايران از عراق در ميان كاربران به‌شدت ديده مي‌شد. كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نظرات مختلفي را درباره اين مساله داشتند و سعي مي‌كردند كه هر اخباري از اين جلسه به بيرون مخابره مي‌شود را سريع به دوستان خودشان برسانند. اين طور موقع‌ها به‌شدت بازار شايعه‌ها داغ مي‌شود و شبكه‌هاي اجتماعي هم براي نشر اين شايعات بسيار محل مناسبي هستند، حتي در وايبر و واتس‌آپ هم اين شايعات به سرعت منتشر مي‌شدند و هركسي آن را براي دوستان خودش مي‌فرستاد.
 عده‌اي از كاربران از همان زماني كه اعلام شد ايران از عراق شكايت كرده است معتقد بودند كه اين راي به نفع ايران نخواهد بود و هميشه ايران از نظر لابي و ساير مسائل در آسيا عقب‌تر از رقباي خودش عمل كرده است. اما گروه ديگري از كاربران اميد زيادي به صعود ايران از اين مرحله داشتند و مي‌گفتند بازيكني كه دوپينگي بوده حق بازي نداشته و حالا اين تيم بايد محروم شود. هشتگ مربوط به بازي ايران و عراق براي دقايقي جزو 10 هشتگ توييتر شده بود كه در جاي خودش قابل توجه بود.
اين درحالي است كه پس از اعلام رد شدن شكايت ايران، عده زيادي از كاربران اين خبر را براي بعضي از مربيان داخلي مسرت‌بخش ناميده بودند و اكثر با توييت‌ها و پست‌هاي خودشان نوشته بودند كه منتقدان كي‌روش حالا با خيالي راحت مي‌توانند از او انتقاد كنند. دست به دست شدن شايعات و راه‌اندازي كمپين حمايت از كي‌ روش در كنار انتظار براي اعلام نتيجه كنفدراسيون آسيا باعث شد هيچ بحث ديگري در شبكه‌هاي اجتماعي توسط كاربران نوشته نشود و همه به نوعي چشم انتظار اين خبر بودند.
هشتگ‌هاي ديگري هم در شبكه‌هاي اجتماعي كه مربوط به كنفدراسيون آسيا مي‌شد توسط كاربران زير پست‌ها گذاشته مي‌شد كه بتوانند حرف خودشان را به مسوولان آسيا هم برسانند. عده زيادي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي معتقد بودند كه مسوولان ايران نتوانستند آنها را راضي كنند و ضعف مدارك و اعتبار در آسيا باعث شده تا براي شكايت از عراق با مشكل مواجه شويم. پس از اعلام اين خبر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي سعي كردند همچنان به حمايت از كي‌روش ادامه دهند تا تيم ملي مربي خود را از دست ندهد. كمپين حمايت از كي‌روش همچنان جزو محبوب‌ترين هشتگ‌هاي كاربران ايراني به حساب  مي‌آيد.

كامنت‌هاي  منتخب

مصطفي | ما هيچ‌وقت در آسيا قدرت زيادي از نظر نفوذ مديران خودمان نداشتيم و مشخص بود كه نمي‌توانيم آنها را راضي كنيم، انتظار مردم هم براي صعود به مرحله بعد فقط به خاطر كي‌روش و اعتماد به نفس بازيكنان بود.
 نيلوفر| اينكه ما نفوذ در آسيا نداريم هميشه برايمان دردسرساز بوده است، اين‌بار هم نتوانستيم به حق خودمان برسيم. شايد مردم هم در انتظار يك معجزه بودند. بايد به آينده تيم ملي فكر كنيم و اين مسابقات را فراموش كنيم. بگذاريم كي روش كارش را بكند. عراقي‌ها خوش‌شانس بودند.
حسين| شايد كورسوي اميدي به صعود از اين مرحله داشتيم كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد حالا كه بايد به برگشت فكر كنيم بهتر است برنامه‌ريزي بلندمدتي براي تيم ملي انجام دهيم تا لااقل در مسابقات بعدي از پتانسيل‌هاي آنها استفاده  كنيم.
عليرضا | اين‌بار هم اين مدلي حق ما را خوردند. كاري كنيم كه تيمي داشته باشيم كه نيازي به اين كارها نباشد و با خيال راحت بالا برويم. مربيان داخلي به كي‌روش اجازه بدهند كه كارش را كند و با او همكاري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون