• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

وبلاگي براي بازنشر پيام رهبر انقلاب

وبلاگي با نام «letter4u. blog. Ir» افتتاح شده است كه در اين وبلاگ به صورت كامل به شما آموزش داده مي‌شود كه براي بازنشر صحبت‌هاي رهبري در كشور‌هاي مختلف جهان چه كارهايي را انجام دهيد. اين كمپين كه از هفته گذشته راه‌اندازي شده است، مي‌تواند پيام رهبر انقلاب را از راه‌هاي مختلف حتي براي كساني كه مسلط به زبان‌هاي خارجي نيستند به گوش مردم دنيا برساند. در اين وبلاگ كه بازديد‌كننده‌هاي بسيار فراواني داشته است، هشتگ‌ها و... را در اختيار شما گذاشته‌اند. در بخش توضيحات سايت آمده «شايد شما هم جزو كساني باشيد كه به زبان‌هاي انگليسي، فرانسوي و... تسلط نداريد اما قصد داريد در اين جنبش بزرگ (letter4u)، حضور داشته باشيد و سهم خود را از اين سفره اخروي‌برداريد؛ اگر اين طور است، راهكارهايي را به شما پيشنهاد مي‌كنم» آنها پيام رهبري را به 64 زبان براي شما آنجا گذاشته‌اند.

اهواز در شبكه‌هاي اجتماعي

ويديويي كه مربوط به گودبرداري ناقص مسكن مهر در شهر اهواز در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده بيش از 100 هزار بازديد‌كننده داشته است كه نشان مي‌دهد خانه‌هاي اطراف دچار ريزش شده‌اند. كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي بارها اين ويديو را بازنشر كرده‌اند و از مسوولان خواسته‌اند كه درباره اين پديده توضيح دهند و به مردم اهواز كمك كنند. كاربران سعي مي‌كنند با بازنشر اين ويديو آن را به دست مسوولان و كساني كه با آنها در ارتباط هستند برسانند. اين ويديو براي نخستين بار در فيس‌بوك منتشر شد كه از روز گذشته در ديگر شبكه‌هاي اجتماعي هم منتشر شده است. كامنت‌هاي مردم نشان مي‌دهد كه مشكل مسكن مهر در شهرهاي ديگر هم وجود دارد و ويديويي‌هايي از آنها در شهرها هم منتشر كرده‌اند.

خودروي مستربين در اينترنت

مستربين، بازيگر معروف انگليسي مزايده فروش خودروي گرانقيمت خود را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرده است كه قصد دارد اين خودرو را به فروش برساند. نخستين چيزي كه در ذهن كاربران نقش مي‌بندد ميني ماينر معروف اوست كه حتما اين خودرو قرار است به فروش برسد اين در صورتي است كه مستربين خودروي بسيار مدرن‌تري دارد. اين بازيگر كلكسيون خودرو دارد و قصد دارد يكي از آنها را به فروش برساند. McLaren F1 است كه بعد از ۱۸ سال قصد دارد اين خودرو اسپورت باارزش را به قيمت ۱۲ ميليون دلار به فروش برساند. عكس مزايده او به‌شدت مورد توجه رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي قرار گرفته است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون