• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

ادامه جست‌وجوها براي يافتن كوهنورد مفقود شده در ارتفاعات تهران

عمليات جست‌وجو براي يافتن كوهنورد جواني كه روز شنبه به دليل «سرخوردن از ارتفاع» به دره‌اي در منطقه كلك چال تهران سقوط كرد، همچنان ادامه دارد.
حسين درخشان، سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اعزام 10 امدادگر كوهستان به ارتفاعات كلك‌چال گفت: در ارتفاعات اين منطقه برف زيادي باريده است و به نظر مي‌رسد با توجه به بارش‌هاي چند روز اخير ارتفاعات تهران پس از سقوط اين كوهنورد، مقدار زيادي برف نيز روي كوهنورد مفقود شده ريخته باشد.
در حالي كه روز شنبه، به دليل آنچه «شرايط نامساعد جوي و بارش بي‌وقفه برف در ارتفاعات منطقه» عنوان شده است، عمليات جست‌وجو با وقفه چند ساعته روبه‌رو شد اكنون درخشان، از آغاز فاز دوم جست‌وجوها براي يافتن كوهنورد مفقود شده خبر مي‌دهد.
اين ورزشكار 27 ساله روز جمعه به همراه دو كوهنورد ديگر پس از صعود به ارتفاعات كلك‌چال و شيرپلا در راه بازگشت به دليل «سر خوردن و از دست دادن تعادل» به دره سقوط كرد. دو كوهنورد ديگر كه شاهد سقوط هم‌تيمي‌شان بودند به سرعت عمليات امداد را آغاز كردند اما ارتفاع دره از يك سو و شرايط نامساعد جوي از سوي ديگر، كوهنورد جوان را در كسري از ثانيه از ديدها پنهان كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون