• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

كلاهبرداري‌هاي ميليوني با بهانه غيراخلاقي


زن و مرد جواني كه با پيش كشيدن بهانه‌هاي ناموسي از طعمه‌هاي خود كلاهبرداري‌هاي ميليوني مي‌كردند از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند.
دي ماه امسال به دنبال وقوع يك فقره درگيري در شهرك گلستان تهران تيمي از ماموران كلانتري 141 شهرك راه آهن به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در صحنه درگيري مشخص شد دو مرد و يك زن در يكي از واحدهاي آپارتماني در خيابان بنفشه در حال درگيري و داد و فرياد هستند.
سرهنگ جوانمرد، سركلانتر دوم پليس پايتخت با اعلام اين خبر در تشريح جزييات آن گفت: اهالي محل كه داد و فريادها توجه آنها را به خود جلب كرده بود از خانه‌هاي خود خارج شده بودند و مسير درگيري را دنبال مي‌كردند. همزمان صاحبخانه به ماموران مراجعه كرد و مدعي شد كه دقايقي پيش از حضور آنها، در مسير محل كارش بود كه به دليل جا گذاشتن گوشي همراهش دوباره به خانه بازگشته اما پس از پارك خودرو و ورود به آپارتمان به دليل عجله زياد در را پشت سرش نبسته بود.
مرد جوان پس از ورود به آپارتمان براي برداشتن تلفن همراهش از اتاق خواب مشاهده كرد كه زن جواني وارد منزلش شده و در حالي كه يك قبضه چاقو در دست دارد او را تهديد مي‌كند كه اگر مقاومت كند با داد و فرياد به همسايه‌ها خواهد گفت كه از طرف او مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.
به گفته سرهنگ جوانمرد، در همين حين زنگ در نواخته و مردي وارد خانه شد. او پس از ورود به خانه شاكي ادعاكرد كه زن جوان خواهرش است و شاكي قصد آزار و اذيتش را داشته اما براي اينكه رضايت دهد و موضوع را به كسي نگويد بايد 20 ميليون تومان پول بگيرد. پس از اين درخواست شاكي مدعي مي‌شود كه پولي همراهش نيست و از زن و مرد جوان مي‌خواهد كه به او اجازه دهند تا از طريق پيامك از يكي از دوستانش بخواهد تا اين مبلغ را به حسابش واريز كند كه بلافاصله شاكي موضوع را به يكي از دوستانش كه كارمند بانك است اطلاع داده و از او خواسته كه با پليس 110 تماس بگيرد و آدرس خانه را در اختيار ماموران قرار دهد.
سركلانتر دوم پليس پايتخت با بيان اينكه ماموران پليس پس از حضور در محل و با استفاده از اصل غافلگيري، دو متهم به هويت «فرهاد» و «نوشين» را دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند، گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد كه اين دو نفر از اعضاي باند سارقان منزل در شمال غرب پايتخت هستند و با اين شگرد اقدام به سرقت و اخاذي از شهروندان كرده‌اند.
به گفته جوانمرد در اين رابطه، پرونده‌اي تشكيل شد و متهمان براي تحقيقات بيشتر براي كشف ساير جرايم‌شان و همچنين شناسايي باقي مالباختگان در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون