• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3761 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ اسفند

ويژه

پرداخت ٢٠ هزار ميليارد ريال در قالب طرح رونق توليد
بانك صنعت و معدن حدود ٢٠هزار ميليارد ريال تسهيلات در قالب طرح رونق توليد و در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي به طرح‌هاي كوچك و متوسط كشورمان پرداخت كرد.  اين بانك تسهيلات ياد شده را به يك‌هزار و ٣٢٢ طرح كوچك و متوسط در ٣١ استان كشور پرداخته و از اين طريق رسالت خود را براي ايجاد و حفظ اشتغال در كشورمان به انجام رسانده است.  بنا به گزارش ياد شده بيشترين ميزان تسهيلات اعطايي در قالب طرح رونق توليد به ترتيب به استان‌هاي اصفهان، قم و تهران اختصاص يافته است.


دي بانك پارسيان به سازمان تجهيز و نوسازي مدارس
بانك پارسيان در راستاي اجراي برنامه‌هاي حمايتي خود از موسسات و انجمن‌هاي حمايتي، در اقدامي ارزنده تعداد قابل توجهي از سيستم‌هاي رايانه‌اي خود را به سازمان تجهيز و نوسازي مدارس اهدا كرد.  اين بانك به عنوان بانكي پيشرو درعرصه اقتصادي و بانكداري، نگاه ويژه‌اي به موضوع مسووليت‌هاي اجتماعي دارد و از انجام هرگونه اقدامي كه باعث ارتقاي سطح علمي و پيشرفت كشور شود، استقبال مي‌كند.


طرح پيوند مهر ايران تبيين شد
در پي انتشار نادرست و تقطيع شده برخي اخبار در خصوص طرح پيوند مهر كه منجر به سوءبرداشت شده، بانك قرض الحسنه مهر ايران لازم مي‌داند توضيحاتي را جهت تنوير افكار عمومي و رفع ابهامات ارايه دهد.  طرح «پيوند مهرايران» يك محصول بانكي است كه مانند صدها محصول ديگر كه توسط بانك‌هاي مختلف طراحي و ارايه مي‌شود، توسط بانك قرض الحسنه مهر ايران و با اتكاي صرف به منابع بانك و سپرده‌هاي مردمي طراحي شده است و به مشتريان متقاضي ارايه مي‌شود.


برگزاري نشست نمايندگان ايثارگران در بيمه البرز
نشست هم انديشي مسوولان و نمايندگان امور ايثارگران سازمان‌ها و دستگاه‌هاي تابعه وزارت امور اقتصادي و دارايي با حضور حجت‌الله سقفي، مشاور وزير اقتصاد در امور ايثارگران، مديرعامل و قائم مقام مديرعامل بيمه البرز و نمايندگان ايثارگران سازمان‌هاي زيرمجموعه وزارت اقتصاد در ساختمان مركزي بيمه البرز برگزار شد.  مديرعامل اين شركت در اين نشست تاكيد كرد: ‌امنيت و آرامش كنوني كشور ايران با وجود ناامني و جنگ در كل منطقه خاورميانه، مرهون تلاش ايثارگران كشور است به طوري كه همه جهانيان اذعان دارند ايران امن‌ترين كشور منطقه خاورميانه است.


اخذ آني تسهيلات 5 ميلياردي با حساب يكتا بانك گردشگري
امكان دريافت تسهيلات بدون ضامن در قالب طرح «يكتا»ي بانك گردشگري ميسر شد. طرح جديد موسوم به يكتا كه در تمام شعب بانك گردشگري پرداخت مي‌شود، طرح تسهيلاتي است كه با نرخ زير 10 درصد به متقاضيان پرداخت مي‌شود. بر اين اساس، مشتريان حقيقي و حقوقي مي‌توانند علاوه بر درخواست تسهيلات براي خود، در صورت بهره‌مندي از شرايط لازم اشخاص ديگر را نيز براي دريافت تسهيلات معرفي كنند و ضمانت بازپرداخت را با توثيق سپرده خود بر عهده بگيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون