• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3774 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

شانس قهرماني پرسپوليس 95درصد

حميد استيلي سرمربي سابق پرسپوليس

1- پرسپوليس در ديدار مقابل صنعت نفت آبادان آمادگي روحي، رواني و همين‌طور فني گذشته‌اش خود را نداشت. البته من فكر مي‌كنم اين موضوع دلايل متعددي داشت كه يكي از آنها تعطيلات نوروزي بود. اگر خاطرتان باشد اين تيم سال را با شكست مقابل الريان به پايان برد و با شكست مقابل صنعت نفت آبادان سال جديد را شروع كرد. من فكر مي‌كنم بازيكنان در تعطيلات نوروز به خاطر مسافرت‌هايي كه انجام دادند، نتوانستند آمادگي و شادابي خودشان را حفظ كنند. اين شكست براي پرسپوليس يك زنگ خطر بود تا بازيكنان به خودشان بيايند. خوشبختانه تيم با توجه به امتيازاتي كه در گذشته جمع كرده الان هم با اختلاف امتياز نسبت به تيم دوم صدرنشين است.
2- حضور هواداران در موفقيت يك تيم اهميت زيادي دارد. البته در ايران كلا اينگونه است وقتي تيمي گل بزند و برنده شود، هواداران بيشتر حمايت مي‌كنند. اين را هم بايد بگويم كه پرسپوليس نبايد اميدي نسبت به حضور هوادارانش در آبادان داشته باشد. به هر حال در اين شهر نه هوادار پرسپوليسي و نه هوادار استقلال وجود دارد زيرا من بارها به آنجا رفته‌ام و هيچ‌وقت نديدم كه آباداني‌ها تيمي غير از شهر خودشان را تشويق كنند.
3- رامين رضاييان امسال در پرسپوليس خيلي اذيت شد. من از نزديك شاهد اين موضوع بودم. رضاييان در ابتداي فصل پيشنهادي از باشگاه تركيه‌اي داشت اما به هر حال بنا به دلايلي به ايران بازگشت تا پيراهن پرسپوليس را بپوشد اما او را در اين تيم اذيت كردند. بارها مي‌ديدم رضاييان كه بازيكن فيكس تيم ملي بود را دقيقه 88 يا 90 به بازي مي‌گرفتند و اين موضوع واقعا روي روح و روان اين بازيكن تاثير گذاشته بود. او در تيم ملي بسيار خوب مي‌درخشيد و بازيكن فيكسي بود. هر زماني هم كه در پرسپوليس به بازي گرفته شد يا براي اين تيم پاس گل داد يا گلزني كرد. شايد بتوان گفت بخش اعظمي از امتيازات اين تيم را كه الان به قهرماني پرسپوليس منجر شده رضاييان به دست آورده است. با اين حال پرسپوليس ملي‌پوش تيمش را خرد كرد. شايد بهتر بود از همان ابتداي فصل رامين به تيم ديگري مي‌رفت. درست است در يك تيم مربي تصميم‌گيري مي‌كند اما رامين را در پرسپوليس اذيت كردند. هم براي رضاييان تيم‌هاي زيادي وجود دارد و هم در پست اين بازيكن براي پرسپوليس بازيكنان زيادي هستند. الان هم به نظر من بهترين اتفاق ترانسفر كردن اين بازيكن است.
4- فكر مي‌كنم به خاطر اختلاف 9 امتيازي بين پرسپوليس صدرنشين و تيم دوم جدول وجود دارد پرسپوليس 95 درصد شانس قهرماني دارد. باخت مقابل صنعت نفت يك شوك براي تيم محسوب مي‌شد و مطمئنا اين اتفاق در ديدارهاي آينده رخ نمي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون