• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3774 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

خبر كوتاه

پيروزي نوجوانان بسكتباليست برابر مجارستان

تيم ملي نوجوانان ايران كه براي كسب آمادگي جهت حضور در مسابقات غرب‌آسيا راهي تورنمنتي در مجارستان شده در آخرين مسابقه‌اش به مصاف نماينده ميزبان رفت و به برتري رسيد. ملي‌پوشان نوجوان بسكتبال ايران در آخرين پيكار خود به مصاف تيم DKA DEBRECENI نماينده مجارستان رفتند و با نتيجه ۷۹ بر ۴۷ به برتري رسيدند. ايران تمام مسابقاتش در اين تورنمنت را با برد پشت‌سر گذاشت. در پايان اين تورنمنت محمدمهدي ايزدپناه، سرمربي تيم ملي به عنوان مربي برتر شناخته شد. تيم ايران شهر دبرسن را ترك مي‌كنند و راهي بوداپست مي‌شوند و در اين شهر نيز بازي دوستانه‌اي خواهند داشت. تيم ايران اواخر فروردين ميزبان رقابت‌هاي غرب‌آسيا خواهد بود.

 

هك شدن اطلاعات فدراسيون جهاني دووميداني

فدراسيون جهاني دووميداني در بيانيه‌اي اعلام كرد كه از سوي هكرها هك شده است. در اين بيانيه آمده است: «در ۲۱ فوريه متوجه استرس‌هاي غيرقانوني به سايت شديم. ما متوجه شديم هكرها قصد دارند به اين اطلاعات دست پيدا كنند و از اين اطلاعات استفاده كنند. گروه هكرهاي روس پيش از اين نيز سايت آژانس جهاني ضد دوپينگ را هك كرده بودند.» سباستين كو، رييس IAAF درباره اين اتفاق گفت‌: اولويت ما اين است كه از اطلاعات ورزشكاراني كه مدارك مهم و برنامه خود را در اختيار ما قرار دادند، حفاظت كنيم. از آنها عذرخواهي مي‌كنيم و متعهد مي‌شويم هر كاري مي‌توانيم انجام بدهيم.


اعلام آمادگي 18 كشور براي حضور در جام فجر تكواندو

بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي تكواندوي جام فجر در بخش مردان و هفتمين دوره اين مسابقات در بخش زنان از بيست و هفتم فروردين ماه به مدت دو روز در سالن «سيد رسول حسيني» شهر ساري برگزار مي‌شود كه تاكنون 18 كشور آمادگي خود را براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام كرده‌اند. كشورهاي عراق (3 تيم)، هند (2 تيم)، روسيه (2 تيم)، تركمنستان، يونان، ‌ارمنستان، پاكستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژيك، بلاروس، اوكراين، تاجيكستان، تركيه، بلغارستان، افغانستان و آذربايجان تاكنون آمادگي خود را براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام كردند. اين دوره از مسابقات در گروه مردان در اوزان 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ كيلوگرم و در گروه زنان نيز در 8 وزن 46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67-، 73- و 73+ كيلوگرم پيگيري خواهد شد. مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 6/3 امتياز در راستاي افزايش رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون