• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3774 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ فروردين

بايد با نورافكن برخورد شود

سيروس دين‌محمدي پيشكسوت استقلال

1- به نظرم استقلال خيلي خوب جلو مي‌رود و نتيجه‌هاي خوبي را به دست آورده است. من اميدوارم اين روند ادامه‌دار باشد و آنها در پنج بازي بعدي هم با همين قدرت ادامه دهند. من فكر مي‌كنم كه استقلال هنوز مي‌تواند به قهرماني اميدوار باشد هرچند كه دومي هم براي اين تيم ايده‌آل است.
2- تجربه كار با يعقوب كريمي و اميد نورافكن در استقلال را دارم. درباره درگيري ميان اين دو بازيكن در جريان بازي آبي‌ها و فولاد خوزستان، بايد بگويم كه من هم شنيده‌ام كه نورافكن بطري آب را به سمت كريمي شوت كرده است و درگيري بعد از آن پيش آمده است. يعقوب كريمي بزرگ‌تر تيم است و براي استقلال زحمت كشيده است. حتما بايد با نورافكن در اين قضيه برخورد شود. اگر با او برخورد نشود، هيچ كمكي به او نمي‌شود. بعضي وقت‌ها با برخورد به يك بازيكن جوان به او كمك مي‌شود. حتما كادرفني استقلال برخورد لازم را با او مي‌كند.
3- به نظر من تنبيه مناسبي است اگر به تيم‌هاي پايه استقلال منتقل شود. در اروپا هم همين است. به خاطر دارم كه حدودا سال ۷۲ بود و من ۲۰ ساله بودم كه با تيم ملي و هدايت آقاي پروين به آلمان رفتيم و با تيم آماتور بايرن مونيخ بازي كرديم. در آن بازي باسلر در تيم آماتور بازي مي‌كرد و پرسيديم كه در اين تيم چه كار مي‌كند؟ كه گفتند او در تيم اصلي بايرن مونيخ با يك بازيكن در تمرين درگير شده و به عنوان جريمه به مدت يك هفته به تيم آماتور فرستاده شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون