• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3851 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

ويژه

خريد نيسان با شرايط ويژه

شركت جهان نوين آريا، نماينده رسمي فروش و خدمات پس از فروش نيسان ژاپن، جشنواره فروش تابستاني را با پيشنهادهاي خريد ‌جذاب و مناسب‌ترين شرايط و تسهيلات، از ۱۸ تير تا پايان مرداد ۹۶، برگزار مي‌كند. هدف از اين جشنواره، تحويل فوري خودروها با پلاك به علاقه‌مندان برند نيسان است تا بتوانند در تابستان، لذت سفري راحت و امن را تجربه كنند. فروش نقدي و اقساطي جشنواره تابستاني با دو زمان‌بندي مختلف و تحويل ۵ و ۳۰ روزه است و شامل گزينه‌هاي تخفيف تا ۳ ميليون تومان، تسهيلات بلندمدت بدون بهره، ضيافت شام مجلل، بيمه بدنه رايگان و ۳ سال سرويس دوره‌اي رايگان مي‌شود. جهان نوين آريا، در اين جشنواره تابستاني در اقدامي نوآورانه و در راستاي تكريم مشتريان و به پاس حضور آنها در جمع خانواده نيسان، مشتريان خود را به ضيافت شام لوكس و مجلل در بهترين رستوران‌هاي شهر دعوت مي‌كند. مشتريان پس از دريافت خودرو، مي‌توانند همراه خانواده يا دوستان‌شان لحظات دلپذيري را در يك مهماني شام و به دعوت نيسان، سپري و ماندگار كنند.

البرز تنديس طلايي حمايت از كالاي ايراني گرفت

شركت بيمه البرز به خاطر اقدامات موثر در حفظ كرامت مصرف‌كننده و عملي كردن فرهنگ استفاده از كالا و خدمات ايراني موفق به دريافت تنديس طلايي و لوح قدرداني حمايت از توليد و خدمات داخلي در «كنفرانس ملي ساخت ايران» شد.
 امير ساسان ترابي‌زاده، ‌معاون برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات بيمه البرز به نمايندگي از سوي مديرعامل اين شركت نشان طلايي و لوح قدرداني حمايت از توليد و خدمات داخلي را دريافت كرد. بنا بر اين گزارش، همچنين مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري، الهام امين‌زاده دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي و دكتر رحمتي مشاور رياست‌جمهوري از نمايشگاه جانبي نخستين كنفرانس ملي ساخت ايران و غرفه شركت بيمه البرز در اين نمايشگاه بازديد كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون