• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3176 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ بهمن

سيستم گرون‌ هلم

شرح: «سيستم گرون هلم» به كارگرداني عليرضا كوشك جلالي، نمايشي است كه در دسته تئاتر كمدي قرار مي‌گيرد .  الهام پاوه‌نژاد، اميرحسين رستمي، سينا رازاني و رضا مولايي بازيگران اين نمايش هستند كه زنگ آغاز آن را همين هفته گذشته، داوود ميرباقري، به صدا درآورد. سالن تازه تاسيس «تئاتر باران» هم محل اجراي اين نمايش است، «سيستم گرون هلم» نمايشي است كه ارزش تماشا دارد و براي ديدن آن كافي است كه در ساعت 20 در آدرس خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، پلاك 292 باشيد.

جشنواره كتاب كودك و نوجوان

شرح: اوضاع و احوال ادبيات كودك و نوجوان خراب است و سهم يك بخشي از اين خرابي به مديران برمي‌گردد و سهم ديگر به پدر و مادراني كه نياز به كتابخواني را در كودكان و نوجوانان خود درك نمي‌كنند و راحت مي‌گذرند. براي همين است كه جشنواره كتاب كودك و نوجوان را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. جشنواره‌اي براي بچه‌ها از تمام آنچه اين روزها در دنياي ادبيات كودك وجود دارد و توصيه مي‌كنيم تا بيست و چهارمين روز بهمن، وقتي براي بچه‌هاي خود بگذاريد و آنها را به اين جشنواره دوست‌داشتني در خيابان حجاب ببريد.

من ديه‌گو مارادونا هستم

شرح: بهرام توكلي پيش از اين فيلم، چهار فيلم حوصله غمگين افسرده پيچيده در كارنامه‌اش دارد. فيلم‌هايي كه معمولا مخاطب خاص را عاشق خودش كرده و مخاطب عام هم به جبر بازيگر چهره و حرفي متفاوت، روي صندلي نشانده. اما با «ديه‌گو مارادونا هستم»، اتفاقي تازه در سينماي توكلي افتاده؛ اتفاقي كه ثابت مي‌كند اين كارگردان قصه‌گويي و روايت را به خوبي بلد است و حتي مي‌تواند از داستاني درباره هيچ، قصه‌اي سرراست، شنيدني و راحت تعريف كند و مخاطب را بدون احساس گذشت زمان روي صندلي بنشاند. فيلمي كه يكي از بهترين فيلم‌هاي جشنواره امسال است و تا آخرين روز جشنواره فرصت داريد در سينماها ببينيد.

روان‌درماني  اگزيستانسيال

شرح: سال‌هاي سال است كه عادت كرديم براي خواندن كتاب‌هاي روانشناسي و كتاب‌هايي كه به ما كمك مي‌كنند تا خودمان را بهتر بشناسيم يا ديگران را بهتر بشناسيم يا روابط‌مان را، سراغ كتاب‌هايي برويم كه معمولا در غرفه كتاب‌هاي روانشناسي كتابفروشي‌ها، با نويسندگان و مترجماني ثابت و ركورد فروش‌هايي بالا، به همه توصيه مي‌شوند. اما اين كتاب اين‌طور نيست. اين كتاب توسط پزشكي نوشته شده كه به خوبي مرز بين مخاطب خاص و عام را مي‌شناسد. پس اگر از آن دسته از آدم‌ها هستيد كه دوست‌ داريد بيشتر درباره خود و روان خود بدانيد، اين كتاب را كه نوشته اروين يالوم است و با ترجمه سپيده حبيب، بخوانيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون