• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

قاسم سليماني اين‌بار در برابر چهره‌ها

صحبت‌هاي سردار قاسم سليماني به مناسبت پيروزي انقلاب در كرمان بار ديگر در تمام شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد و حتي اين اتفاق در كشورهاي ديگر از جمله لبنان و سوريه هم رخ داد تا جايي كه برخي كاربران لبناني صحبت‌هاي او را در توييتر خود منتشر كرده‌اند. كاربران با بازنشر صحبت‌هاي سردار سليماني درباره داعش و اينكه چه زماني داعش از بين مي‌رود صحبت‌هاي او را با هشتگ‌هاي مختلف ضد داعش بازنشر كرده‌اند. سليماني ضمن اعلام اين خبر كه داعش به پايان عمر خود نزديك شده به عمليات موفق اخير حزب‌الله عليه رژيم صهيونيستي اشاره كرد و حزب‌الله را نمونه برجسته‌اي از نمادهاي مقاومت برشمرد. اين نكته مورد توجه ويژه كاربران قرار گرفته است.

آلودگي هوا در اهواز

شبكه‌هاي اجتماعي در هفته گذشته درباره تنها موضوعي كه صحبت مي‌كردند، آلودگي هواي اهواز بود و به همين خاطر اين سوژه هرروز با عكس‌ها و فيلم‌هاي مختلفي در شبكه‌هاي اجتماعي درباره‌اش بحث مي‌شد. مردم اهواز خودشان با انتشار عكس‌هايي اين سوژه را بيشتر در شبكه‌هاي اجتماعي بازنشر كردند. اين در حالي است كه مسوولان و رييس‌جمهور هم با دادن پيامي اينترنتي مشكل آلودگي هواي اهواز را جدي دانست. اين موضوع در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از 100 هزار بار از هشتگ اهواز و شهري كه نفس نمي‌كشد پر شده است. در شبكه اجتماعي اينستاگرام هم نزديك به 50 هزار عكس درباره اين موضوع با هشتگ‌هاي مختلفي گذاشته شده است. اما همچنان مي‌توان گفت كه مساله اهواز يكي از پر بحث‌ترين موضوعات شبكه‌هاي اجتماعي در چند ماه اخير است كه همچنان هم ادامه دارد.

ويديويي براي شاد بودن

در سايت‌هاي مختلف ايران يك ويديو از اينكه چگونه مي‌توانيم شاد باشيم منتشر شده كه بيش از 300 هزار بازديد‌كننده را به خود اختصاص داده است. اين ويديو درباره شاد بودن صحبت مي‌كند و كاربران در شبكه‌هاي مختلف اجتماعي هر كدام بخشي از حرف‌هايي كه در اين ويديو زده مي‌شود را باز نشر كرده‌اند. در توضيح اين ويديو نوشته شده است: چطور مي‌توانم شاد باشم؟برخي هستند كه فكر مي‌كنند كه يك معناي واحد در مورد زندگي وجود دارد. اين ويديو همچنان از جذاب‌ترين ويديوها براي كاربران ايراني به حساب مي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون