• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

اختلاف در اصولگرايان به روايت حسينيان

روح‌الله حسينيان، عضو ارشد جبهه پايداري: اختلاف در مجموعه اصولگرايي طوري است كه جلسه مربوط به آيت‌الله يزدي، آيت‌الله موحدي كرماني و آيت‌الله مصباح‌يزدي، با هدايت غلط فكري يكي از افراد موثر و مسوول لغو شد.
  عوامل مختلفي بر تركيب آينده مجلس موثر است. نتيجه مذاكرات، نحوه رويارويي آقاي روحاني با منتقدان با هدف درگيري و دوقطبي كردن جامعه و به صحنه آوردن قشر خاكستري، اختلاف يا عدم اختلاف در گروه‌هاي مختلف اصولگرايي مواردي است كه در تركيب آينده مجلس موثر هستند.
  احمدي‌نژاد رييس‌جمهوري بود كه خدمات بسيار فراواني در دولت وي انجام شد. عزت ملي جمهوري اسلامي در دوران وي به صورت چشمگيري در ميان ملت‌ها و حتي دولت‌هاي مختلف بالا رفت. طوري كه رييس‌جمهور بوليوي در ايام انتخابات رياست‌جمهوريش از آقاي احمدي‌نژاد به اين علت كه ديدار با وي در راي آوريش موثر است، دعوت مي‌كرد.
  انتقاد از رفتار سختگيرانه با آقاي احمدي‌نژاد را قبول دارم و معتقدم كه اين رفتار نتايج بدي را در پي‌داشت كه شاهد بوديم. اما بعضا تصميمات بد و لجاجت وي باعث شد كه اين رويكرد از برخي اصولگرايان شعله ور شود.
  بنده در دوران خانه‌نشيني احمدي‌نژاد ساعت‌ها با وي صحبت كردم و به ايشان مي‌گفتم كه رفتار شما در بيرون تلقي ايستادن در مقابل رهبري را نمود مي‌دهد و بهتر است به اين روال پايان دهيد. اما وي تاكيد داشت كه من به ولايت نزديك‌تر هستم و حضرت آقا را بيشتر از شما دوست دارم. البته اين اعتقاد بنده است كه رابطه احمدي‌نژاد با رهبري به قول خودش رابطه پدر و پسري است و اشتباهات وي منجر نمي‌شود كه او را ضد ولايت بناميم. او حقيقتا مريد حضرت آقا و ولايت است. در طول تاريخ هم مصاديقي وجود دارد كه برخي ياران حضرت امير(ع) در مقابل ايشان بدخلقي مي‌كردند اما هيچگاه از راه ولايت خارج نشدند. معتقدم كه احمدي‌نژاد دررابطه با حضرت آقا يك بچه تخس بود و هيچ غرض واقعي وجود نداشت. (آريا)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون