• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

سرخط خبرها

 جلسه هيات رييسه فدراسيون فوتبال با هدف بررسي مسائل مالي اين فدراسيون و همچنين ادامه همكاري كارلوس كي‌روش با تيم ملي فوتبال ايران و البته مسائل مختلف ديگر از جمله تصويب حضور اسدي در دبيركلي فدراسيون فوتبال قرار است در يكي از روزهاي هفته آينده برگزار شود.
 تيم ملي جوانان از كشور‌هاي ليتواني و اوكراين براي حضور در دو تورنمنت چهارجانبه دعوت‌نامه دارد كه به دليل مشكلات مالي فدراسيون فوتبال هنوز تصميم نهايي درباره اعزام تيم جوانان به اين اردوها اتخاذ نشده است/ اميرحسين پيرواني، سرمربي تيم ملي جوانان همچنين از احتمال حضور دو بازيكن دورگه در تمرينات تيم ملي خبر داد.
 هوشنگ نصيرزاده، عضو كميته‌ تنظيم مقررات فدراسيون فوتبال اعلام كرد واگذاري باشگاه راه‌آهن به وزارت نفت منع قانوني ندارد و حتي اين وزارتخانه مي‌تواند دو باشگاه فوتبال راه‌آهن و نفت تهران را در ليگ داشته باشد.
 در آغاز هفته هفدهم ليگ ستارگان قطر تيم‌هاي الشحانيه و القطر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه دو بر صفر به سود القطر به پايان رسيد. در اين بازي لوكا بوناچيچ از مسعود شجاعي، مهرداد پولادي و علي جوكار سه بازيكن ايراني خود هم 90 دقيقه استفاده كرد.
 محسن بنگر با كارت زردي كه در بازي روز گذشته پرسپوليس مقابل پديده مشهد از داور دريافت كرد، سه اخطاره شد و بازي هفته آينده تيمش مقابل صباي قم را از دست داد.
 در حالي كه به نظر مي‌رسيد با توجه به نام كشورهاي درخواست‌كننده ميزباني مسابقات قهرماني فوتسال آسيا در 2016 اين‌بار ايران از شانس بسيار زيادي براي برگزاري اين مسابقات برخوردار باشد، اما از سوي فدراسيون فوتبال ايران درخواستي به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارايه نشد تا عملا نام ايران از ليست نامزد‌هاي نهايي برگزاري اين مسابقات حذف شود.
 پرسپوليس با تك گل اميد عاليشاه توانست پديده مشهد را در خانه شكست بدهد تا روند شكست‌هاي متوالي اين تيم در پنج هفته گذشته قطع شود/ آخرين برد پرسپوليس با حميد درخشان در بازي با استقلال در هفته پانزدهم نيم فصل اول به دست آمده بود.
 رييس پيشين فدراسيون پزشكي ورزشي نسبت به طولاني شدن زمان اداره اين فدراسيون به شكل سرپرستي هشدار داد. پور‌كاظمي با انتقاد از وضع موجود اعلام كرد كه پست‌ها و كرسي‌هاي جهاني يكي يكي دارد از دست مي‌رود و وزارت ورزش هنوز انتخابات اين فدراسيون را برگزار نكرده است.
 فدراسيون جهاني تكواندو رنكينگ چهار وزن المپيكي را اعلام كرد كه طي آن فرزان عاشورزاده با ايستادن در رتبه دوم وزن منهاي 58 كيلوگرم بهترين جايگاه را در بين ايراني‌ها دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون