• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3180 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ بهمن

خبر كوتاه

بازگشت قوچان‌نژاد به چارلتون تكذيب شد

سرمربي تيم فوتبال چارلتون بازگشت مهاجم ايراني اين تيم به فوتبال جزيره را در شرايط كنوني تكذيب كرد. رضا قوچان‌نژاد در ابتداي فصل جاري از چارلتون جدا شد و به صورت قرضي به تيم الكويت پيوست. او پس از پشت سر گذاشتن يك نيم‌فصل در ليگ كويت حالا از اين تيم هم جدا شده و در حال حاضر بدون تيم مانده است. در حالي كه قوچان‌نژاد بازيكن تيم چارلتون محسوب مي‌شود و مي‌تواند به اين تيم بازگردد اما سرمربي اين تيم انگليسي بازگشت مهاجم ايراني سفيدپوشان لندني را تكذيب كرده است. گوي لوزون، سرمربي تيم چارلتون كه به فكر تقويت تيمش است درخصوص احتمال بازگشت رضا قوچان‌نژاد به اين تيم گفت: «در حال حاضر ما برنامه‌اي براي بازگرداندن قوچان‌نژاد نداريم». حالا كه بازگشت مهاجم تيم ملي به تيم سابقش هم تكذيب شده است بايد ديد در ادامه فصل چه سرنوشتي در انتظار او خواهد بود.

اوليويرا با استقبال تراكتوري‌ها به ايران آمد

سرمربي جديد تيم تراكتورسازي پس از توافق با باشگاه تراكتورسازي وارد ايران شد. توني اوليويرا ساعت 6 صبح روز گذشته به همراه دستياران خود وارد ايران شد و با استقبال گرم مسوولان باشگاه تراكتورسازي در فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) روبه‌رو شد. مجيد عباسي مدير رسانه‌اي اين تيم در بازي‌هاي آسيايي و جلال نصيري مدير اجرايي تيم تراكتورسازي از اين سرمربي و كمك‌هايش در بدو ورود به ايران استقبال كردند. امير مختاري مترجم توني اوليويرا نيز در اين استقبال حضور داشت. اوليويرا بلافاصله از فرودگاه راهي شهر قم محل برپايي اردوي پيش از بازي تيم تراكتورسازي شد تا در ديدار اين تيم مقابل صباي قم حضور داشته باشد. سرمربي پرتغالي تيم تراكتورسازي بعد از بازگشت به تبريز قرارداد خود را با اين تيم تبريزي نهايي مي‌كند. آنتونيو اوليويرا، جورج تاوارز و لوئيز ميگوئنز، توني را براي هدايت تيم ياري خواهند كرد. گفته مي‌شود كه اوليورا اصلا دوست ندارد از دستيار ايراني در كادر فني خود بهره ببرد و بايد ديد كه آيا مسوولان باشگاه تراكتورسازي با اين تصميم موافقت خواهند كرد يا نه!

ورزشگاه آزادي سرپوشيده مي‌شود

رييس شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي خبر داد كه طرح سرپوشيده شدن ورزشگاه آزادي به سرانجام رسيده است. در حال حاضر با توجه به اينكه سازه ورزشگاه آزادي از بتن ساخته شده است، راه‌حل اصلي براي جلوگيري از مشكلات اين ورزشگاه سرپوشيده كردن آن است كه البته مخارج زيادي دارد. رييس شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي در اين باره تاكيد كرد: «مطالعات ما در اين باره به اتمام رسيده و حتي با شركت فرانسوي سازنده آزادي تماس گرفته‌ايم و در نهايت طرح ما تكميل شده كه قرار است آن را به فاينانس بگذاريم چون بودجه زيادي مي‌طلبد. اين كار به همراه تكميل ورزشگاه 40 هزار نفري ورزشگاه آزادي انجام خواهد شد.»

تكرار اشتباه مشهور داوري در ليگ برتر

مرتضي پورعلي‌گنجي در دقيقه 85 ديدار تيمش برابر پيكان موفق شد گل برتري تيمش را به ثمر برساند كه داور در حركتي عجيب آن را مردود اعلام كرد تا نفت از سه امتياز حساس محروم شود. علي صفايي و عليرضا ميرزابيگي به عنوان داور و كمك داور اول اين ديدار در شاهكاري عجيب گل مرتضي پورعلي گنجي را به دليل آفسايد و خطاي مدافع نفتي‌ها مردود اعلام كردند تا شاگردان عليرضا منصوريان در كورس بالاي جدول از حريفان خود دو امتياز عقب بيفتند. اين اشتباه داوري ذهن همه مخاطبان فوتبال را به ناگاه به ياد اشتباه محرز محسن قهرماني در ليگ هفتم و مردود اعلام كردن گل راه‌آهني‌ها در ديدار برابر مس كرمان انداخت كه هنوز كسي متوجه نشده چرا داور مشهدي فوتبال ايران در آن لحظه گل شاگردان محمود ياوري را نپذيرفته است. نفت تهران با اين تساوي هر چند در صدر جدول قرار دارد اما دو بازي بيشتر آنها نسبت به حريفان مي‌تواند شرايط را براي آنها در ادامه سخت‌تر كند. در بازي‌هاي هفته گذشته ليگ برتر اما، در بازي پيكان مقابل استقلال، گل سالم شاگردان صمد مرفاوي از سوي داور مردود اعلام شد؛ اتفاقي كه موج شديدي از اعتراضات را به همراه داشت. عليرضا منصوريان، سرمربي نفت تهران هم در كنفرانس خبري پيش از بازي با پيكان رسما نسبت به داوري اين بازي ابراز نگراني كرده و گفته بود كه اميدوار است ناديده گرفته شدن حق پيكان در بازي با استقلال و مردود اعلام شدن گل آنها باعث نشود در اين مسابقه داوري به نفع اين تيم باشد! نگراني عليرضا منصوريان اما به واقعيت تبديل شد، چرا كه اين‌بار گل سالم و حساس بازيكن نفت تهران در بازي با پيكان در كمال تعجب همگان مردود اعلام شد! موج اعتراضات اخير اما باعث شد كه رييس سازمان ليگ فوتبال براي ارتقاي كيفيت داوري درخواست جلسه فوري با رييس فدراسيون فوتبال، رييس دپارتمان و كميته داوران كند. اشتباهات داوري در هفته‌هاي اخير روي نتايج بازي‌هاي حساس ليگ تاثير مستقيم داشته و به همين دليل شنيده‌ها حكايت از اين مساله دارد كه احتمال تغييرات در دپارتمان كميته داوران و جدايي عسگري از اين مجموعه وجود دارد.

قهرماني نيروي زميني در مسابقات كشتي قهرماني ارتش

تيم نيروي زميني مقام نخست رقابت‌هاي قهرماني ارتش را به دست آورد. اين مسابقات به مناسبت دهه فجر و در دو رشته آزاد و فرنگي برگزار شد. نيروي زميني در هر دو رشته مقام نخست را كسب كرد. همچنين در رشته آزاد، نيروي هوايي و پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) و در رشته فرنگي، پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) و نيروي دريايي مقام‌هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون