• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3183 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ بهمن

پرونده‌ مفاسد اصولگرايان در نهايت به پنج عدد مي‌رسد


اسدالله بادامچيان، عضو ارشد حزب موتلفه طبق روال گذشته از پذيرش مسووليت اشتباهات هشت ‌ساله اصولگرايان شانه خالي كرد و ضمن ناديده گرفتن مفاسد متعدد دولت احمدي‌نژاد گفت: اينكه بگوييم همه مفاسد امروز مربوط به دوران مديريت اصولگرايان بوده اتهام است.
 اسدالله بادامچيان در گفت‌وگو با ايلنا، در خصوص واكنش فعالان سياسي به اظهارات او مبني بر اينكه تعداد روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب بيش از اصولگراست، عنوان كرد: هنوز هم مي‌گويم تعداد روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب خيلي بيشتر از روزنامه‌هاي اصولگرا است، اما با همه اينها باز هم مردم با اصولگرايان هستند. اين عضو موتلفه اسلامي ادامه داد: تاكنون 9 مجلس داشتيم،‌  اما فقط دو مجلس در اختيار اصلاح‌طلبان بوده است و شاهد بوديم كه اقدامات نادرستي در اين دو دوره انجام شد. البته اشتباهاتي هم در هفت دوره مديريت اصولگرايان وجود داشته ولي ميزان آن، قابل مقايسه نيست. وي در پاسخ به اين سوال كه عدم اقبال مردم به اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 را چگونه توجيه مي‌كنيد، گفت: در انتخابات رياست‌جمهوري،‌  مردم هم يك بار به بني‌صدر راي دادند و نتيجه آن را ديدند. البته يك بار هم به اصلاحات راي دادند.
بادامچيان در پاسخ به اين سوال كه يعني شما بني‌صدر را با اصلاح‌طلبان مقايسه مي‌كنيد،‌  گفت: امروز‌دار و دسته بني‌صدر از اصلاح‌طلبان حمايت مي‌كنند. وي در مورد مفاسدي كه در دوران مديريت اصولگرايان در كشور مطرح شد، معتقد است: اينكه بگوييم همه مفاسد امروز مربوط به دوران مديريت اصولگرايان بوده اتهام است. اگر مفاسدي در دوره احمدي‌نژاد وجود داشته،‌  امروز فقط يكي از آنها پرونده رحيمي است كه مطرح شده است.
بادامچيان در پاسخ به اين سوال كه يعني شما پرونده فساد سه‌هزار ميلياردي، اختلاس از بيمه ايران، تامين اجتماعي، پرونده بابك زنجاني و از اين قبيل پرونده‌ها را در دوره تصدي اصولگرايان ناديده مي‌گيريد، گفت: نهايتا پرونده‌هاي اين دوره به پنج عدد مي‌رسد،‌  البته يك پرونده هم براي اين مردم زياد است.
اما به هر حال اين مفاسد در همه دولت‌ها وجود دارد. اين جوسازي‌ها كارساز نيست ملت ما مي‌داند كه هم انسان‌هاي خوب و هم انسان‌هاي بد داريم.  وي در مورد نقدها و هجمه‌هاي تند اصولگرايان به دولت تاكيد كرد: ما جامعه آزادي داريم. در موتلفه ما دعوايي با كسي نداريم اما نقد اصولگرايانه مي‌كنيم. روحاني شخصا اصولگراست، اما اطرافيان خود را از اصلاح‌طلبان گذاشته و مشكل همين‌جاست. بادامچيان در مورد فعاليت اصولگرايان براي انتخابات مجلس آينده گفت: حركت اصولگرايان در انتخابات سال آينده طبق حركت مردم و خط ولايت و خط اصيل انقلاب خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون