• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3931 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

سرخط خبرها

  مديرعامل شركت بيمه اتكايي امين
  به ايسنا گفته است: از بيمه مركزي خواسته كمك كند تا شركت‌هاي بيمه مستقيمي كه علاوه بر پرتفوي شخص‌ثالث و درمان پرتفوي اتكايي هم مي‌گيرند، از بازار اتكايي خارج شوند تا شركت‌هاي اتكايي ارزيابي درستي از ريسك داشته باشند.
  ‌ رييس اتحاديه مشاوران املاك
 در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال دو سال كار كارشناسي درخصوص استفاده از فضاي مجازي در بحث خريد و فروش املاك، از امروز سامانه «فست ملك» زيرنظر اتحاديه املاك رونمايي مي‌شود. بنا به گفته وي، در حوزه قيمت‌ها نيز در شش ماهه اول افزايش قيمتي نداشتيم ولي در شش ماهه دوم رشدي متناسب با تورم خواهيم داشت. اين آرامش را به مردم عزيز مي‌دهم كه در شش ماهه دوم اجاره‌بها به‌طور متوسط تا ۵ درصد كاهش خواهد داشت.
  ‌ بانك مركزي
بنا به گزارشي كه ايسنا منتشر كرده است بعد از تصميم بانك مركزي براي تبديل بدهي بانك‌ها به خط اعتباري، ظاهرا اين سياست در دستور كار قرار گرفته و طبق شرايط تعيين شده بخشي از اضافه برداشت بانك‌ها به تدريج تسويه مي‌شود.
  ‌ معاون شركت مخابرات ايران
در جريان نمايشگاه تلكام در جمع خبرنگاران با تاكيد بر لزوم اصلاح نظام تعرفه‌گذاري در خدمات ارتباطي گفته است: بايد متناسب با تورم و سود منطقي اپراتور آبونماني براي تلفن ثابت در نظر گرفته شود، همچنين در حوزه اينترنت مشتركين بايد با پرداخت هزينه ثابت از خدمات مختلف بهره ببرند. داود زارعيان در يك نشست خبري در نمايشگاه تلكام با اشاره به اصلاح نظام تعرفه‌گذاري اظهار كرد: با توجه به اينكه شيوه استفاده مردم از ارتباطات و همچنين رشد فناوري در طول اين سال‌ها تغيير كرده، نظام تعرفه‌گذاري تلفن ثابت، همراه و ADSL نيز بايد تغيير كند. اگر بنا باشد اقدام به تعرفه‌گذاري بر اساس دقيقه و پالس و فاصله باشد، پاسخگو نيست.
  ‌ وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات
بنا به گزارش وزارت ارتباطات، محمد جواد آذري‌جهرمي، در جريان افتتاح نمايشگاه تلكام با اشاره به آزادسازي مكالمات بين‌الملل از انحصار شركت ارتباط زيرساخت براي اپراتورهاي مجازي، اظهار كرد: از كميسيون تنظيم مقررات خواستيم مكالمات بين‌الملل را با تنظيم مقررات براي MVNO‌ها برقرار كند تا آنها از اين ظرفيت براي بهبود كيفيت مكالمات استفاده كنند. محمدرضا نجفي، نماينده تهران و عضو كميسيون صنايع مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاين در خصوص اقدام متقابل ايران در صورت خروج از برجام گفت: مهم‌ترين كاري كه در كشور بايد انجام شود بحث تجميع سرمايه‌ها، افزايش بهره‌وري سرمايه‌ها و جلوگيري از سرمايه‌سوزي و اتلاف منابع خصوصا در سرمايه‌هاي انساني است كه نيازمند يك وفاق و همدلي در كشور هستيم. وي يادآور شد: به گمان من اگر يك مقدار در داخل كشور و در سرمايه‌هاي موجود از جمله سرمايه‌هاي انساني و مادي‌مان مقتصدانه‌تر برنامه‌ريزي كنيم و فضاي كار و فعاليت را فراهم كنيم با داشته‌هاي‌مان مي‌توانيم مشكلات را مديريت كنيم. هر چند كه خروج از برجام زحمت زيادي براي همه دنيا از جمله كشور ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون