• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3945 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ آبان

ويژه

توسعه اهواز با تعامل و همدلي

منصور كتانباف، شهردار اهواز و محمد كشاني، مديرعامل شركت فولاد خوزستان در ديداري بر ضرورت تعامل و همكاري در جهت خدمت هرچه بيشتر به مردم تاكيد كردند. شهردار اهواز با اشاره به مشكلات موجود در شهر، اذعان كرد: متاسفانه اهواز از كلانشهر بودن صرفا آيتم‌هاي جمعيت و وسعت را داراست و فاقد شاخصه‌هاي ديگر است. پس بايد با همدلي و تعامل در جهت توسعه اهواز بيش از پيش بكوشيم.
وي از شهرداري به عنوان يكي از محركه‌هاي توسعه اهواز ياد كرد و گفت: سال‌ها است كه دولت قرار است درآمدهاي پايدار براي شهرداري‌ها تعريف كند، ولي نه‌تنها اين موضوع محقق نشده بلكه عوارض كه تنها درآمدهاي شهرداري هستند به شكل‌هاي مختلف از قبيل تجميع عوارض، ارزش افزوده و غيره در حال كاهش هستند.


توزيع برق مشهد، دستگاه برتر در حوزه پدافند غيرعامل
شركت توزيع نيروي برق شهرستان مشهد در گردهمايي روساي كميته پدافند غيرعامل دستگاه‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي 11 گانه شوراي پدافند غيرعامل خراسان رضوي به عنوان دستگاه برتر بين 40 دستگاه استان معرفي شد. در اين گردهمايي كه با حضور حسيني معاون سياسي و امنيتي استاندار، كريمي معاون امور شهري سازمان پدافند غيرعامل كشور، مهندس مقدوري معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و جمعي از مديران كل استان برگزار شد، از شركت توزيع نيروي برق مشهد به دليل كسب 100 امتياز از 100 نمره ارزيابي دستگاه‌هاي استان تجليل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون