• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3945 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۱ آبان

ويژه

معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در گروه مالي پاسارگاد
پانل تخصصي گروه مالي پاسارگاد با عنوان «معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گروه مالي پاسارگاد» در نهمين نمايشگاه فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي‌سازي (Kish Invex 2017)، روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه در مجموعه همايش‌هاي جزيره كيش، سالن ابن‌سينا برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، در اين پانل تخصصي محمد پورغلامعلي، رييس اداره بانكداري اختصاصي و شركتي بانك‌پاسارگاد درخصوص ايجاد تعاملات صحيح با تامين‌ مالي‌كنندگان خارجي گفت: ايجاد تعاملات صحيح با تامين مالي‌كنندگان خارجي براي معرفي پتانسيل سرمايه‌گذاري‌، آگاهي از شرايط عمومي كسب و كار در كشور، ارايه خدمات بانكي و مرتبط، از اصلي‌ترين نقش‌هاي موسسات پولي و مالي در اقتصادهاي رو به توسعه است. وي ادامه داد: از ويژگي‌هاي گروه مالي پاسارگاد مي‌توان به حضور در بخش واقعي و مالي اقتصاد، توجه به اسناد بالادستي در سازماندهي محورهاي كسب و كار، توجه به زنجيره ارزش در ايجاد كسب و كار، توجه به مسووليت‌هاي اجتماعي و... اشاره كرد. سپس نمايندگان هر يك از شركت‌هاي گسترش انرژي پاسارگاد، ميدكو، فناپ، نسيم سلامت پاسارگاد و شناسا به معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، خدمات، طرح‌ها ‌و پروژه‌هاي حال و آينده خود پرداختند.
گفتني است گروه مالي پاسارگاد در نهمين نمايشگاه فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كشور و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي‌سازي (Kish Invex 2017) كه از ۸ الي ۱۱ آبان‌ماه در مركز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جزيره كيش برپاست فعالانه حضور دارد و حامي مالي برگزاري اين رويداد است. در اين نمايشگاه برخي از شركت‌هاي اين گروه مالي شامل بانك‌پاسارگاد، گسترش انرژي پاسارگاد، ميدكو، فناپ، بيمه پاسارگاد، نسيم سلامت پاسارگاد، شناسا و پرداخت الكترونيك پاسارگاد به معرفي خدمات ‌و پروژه‌هاي خود مي‌پردازند. در دوره جاري اين نمايشگاه بيش از ۲۷۰ مجموعه داخلي و ۷۰ شركت‌كننده از بيش از ۲۵ كشور در ۲۱ هزار مترمربع فضاي نمايشگاهي حضور دارند و همزمان با برپايي اين نمايشگاه بيش از ۲۴ همايش و نشست تخصصي با حضور هيات‌هاي عاليرتبه داخلي و خارجي، نمايندگان شركت‌هاي سرمايه‌گذاري و علاقه‌مندان درحال برگزاري است.


نقش بانك شهر در توسعه كلانشهرها
معاون مالي و اداري شهرداري تبريز با بيان اينكه تعامل بانك شهر با شهرداري‌ها، دستاوردهاي ماندگاري را به دنبال داشته است، گفت: خدمات بانك شهر، همكاري سازنده با شهرداري و حوزه‌هاي شهروندي، موجب شده اين بانك جايگاه متفاوتي در نظام بانكي داشته باشد.
به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي، مظفر سليماني با بيان اين مطلب اظهار كرد: بانك شهر در كمتر از يك دهه فعاليت بانكي، موفق شده به صورت عملي در توسعه و عمران كلانشهرها تاثيرگذار باشد.


اجراي دو پروژه در دومين فرودگاه پرتردد
مديركل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي گفت: با هدف خدمت‌رساني به مسافران در فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي‌نژاد مشهد، عمليات توسعه و گسترش فضاها در ترمينال پروازهاي خروجي خارجي دومين فرودگاه پرتردد كشور آغاز شده است. محمدباقر قاسم‌زاده با بيان مطلب فوق افزود: اين عمليات در ضلع شمالي ترمينال پروازهاي خروجي خارجي درحال انجام است كه طي آن با بازگشايي فضاهاي بلااستفاده به فضاي مسافري اين ترمينال افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون